Songfestival #6

Jaaa deze is zo leuk, dan zou ik voor het eerst in tijden fan zijn van Zweden

Maar Zweden houdt niet van leuk dus het zal wel niet

1 like

Gaat er eigenlijk iemand naar Basel? Ik heb weer tickets voor de finale middagshow! :heart_eyes:

2 likes

Dit is wel echt al een heel populair liedje hier, dus wie weet. Volgens mij zijn de meeste Zweden ook wel een beetje MÄns-moe

1 like

gelukkig maar!

Songfestival-liedje Claude uitgelekt: Frans-Engels C’est La Vie naar Bazel

https://www.nu.nl/songfestival/6347313/songfestival-liedje-claude-uitgelekt-frans-engels-cest-la-vie-naar-bazel.html

Iemand de uitgelekte versie al tegengekomen? Krijg wel associaties met het nummer van Chef Special qua titel.

1 like
1 like

Niet beschikbaar vanwege auteursrechtclaim :frowning:

Haha oh dan heeft het er 10 min op gestaan. Vond het wel lekker, niet heel origineel maar zeker wel finaleplaats gezien alle andere inzendingen. Ook goed mee te zingen, lalalalalala.

Kreeg hem net ook via Geenstijl doorgestuurd, daar staat het miss nog?

1 like

Klinkt goed! We wachten het maar gewoon af tot morgen :pray:t3:

1 like

Ik krijg J’aime, j’aime la vie associaties :wink:

Hij wordt nĂș gedraaid op Q-music!

1 like

Jaaa geluisterd! Echt bij uitstek een songfestival nummer. Goed mee te zingen en met zijn uitstraling gaat dat wel werken denk ik.

Ik vind het een oke nummer. Het is een beetje vlak. Denk dat we de finale wel gaan halen! Maar het is geen nummer waar we mee gaan winnen denk ik.

7 likes

Ja, ik vind het ook een beetje saai. Het voelt een beetje als een opbouw naar iets, maar dat iets komt niet.

5 likes

Vind het echt mega laag van Q dat ze het nummer al gedraaid hebben en sneu voor Claude dat het is uitgelekt. Ga het expres nog niet luisteren tot het officiele moment morgen :wave:t3:

8 likes

In overleg met hem hoop ik?

Oh, gezien de post van @iloveblush blijkbaar niet. Wat een eikels dan.

1 like

Ik las ergens dat het op élke radiozender gedraaid werd om 15u?

2 likes

Oh, dat is misschien morgen met de officiële release bedenk ik me nu. Misschien niet goed gelezen.

Yes, morgen 16:15 is dat inderdaad op alle zenders.

1 like

Zou het nou echt gelekt zijn of is het bewust gedaan (extra media-aandacht?)?

1 like