Lijkt me bewust
Lijkt mij ook bewust en een knipoog naar het liedje, soms lekt iets uit, c’est la vie (la vache qui rit)
Hahah ik zat 3fm te luisteren en hoor c’est la vie. Vond wel oke nummer en ik dacht aha dit is het nieuwe songfestival nummer. Is het chef special ![]()
ik luister hier de hele tijd naar hahaha het is zo goed
en het is een Finse band (zweedstalige Finnen)
nog mooier als ze winnen
overigens denk ik echt dat nederland kans maakt om te winnen ![]()
![]()
als mans niet gaat is Claude 100% jurywinnaar in het huidige veld
Hij stijgt in ieder geval mooi naar plek 4 bij de bookmakers, en dan hebben Zweden (plek 1?!) en Frankrijk (2) hun liedjes nog niet eens bekend gemaakt.
Volgt in ieder geval een stuk leuker nu de kansen hoger worden ![]()
Zweden staat altijd hoog maar dit jaar ook omdat Mans weer probeert mee te doen, zal hem nog wel lukken ook en dat wordt dan wel een grote concurrent ![]()
Het is toch compleet bizar dat Zweden nu al op 1 staat. Sowieso zeggen de odds echt weinig tot de repetities beginnen, maar die stomme vooringenomen liefde voor Zweden altijd. De laatste keer dat ze iets instuurden wat enigszins origineel was, was in 2007.
Absoluut, vind dat ook heel gek. Maar ben het wel met @Nova eens, dit volgt zo ook wel echt leuker. En vind het zelf erg leuk om die reactie video’s te kijken.
Ik wil eigenlijk een regel dat mensen die al ooit gewonnen hebben niet nog een keer mee mogen doen. En al helemaal Måns niet, ben al een paar jaar Månsmoe
Ik hoop meerdere met ons ![]()
oeee als dit live goed is is het echt een grote kanshebber!
Heel nice! Je moet er wel van houden haha.
Vind zelf c’est la vie van Chefs special ook leuker
hmmm dit doet mij echt niets. vind t heel geknutseld. wel gave productie.
Het is persoonlijk niet mijn smaak, vind het ook erg intens en geinspireerd door Nemo.
Maar ik zie wel voor me dat dit hoge ogen gaat gooien!
Ik heb zijn liedje geluisterd, ik vind het een gave show die hij neerzet maar het liedje is echt niet zo boeiend wat mij betreft!
Haha wilde precies hetzelfde zeggen, doet mij ook denken aan Nemo. Vind het wel vet en denk dat als het live ook goed is wel hoog gaat komen.
SAUNA NUMMER HEEFT GEWONNEN