Songfestival #6

Jaaaa, geen Måns :partying_face: (scheelde weinig zeg!)

7 likes

echt hilarisch dat zweden voor het eerst sinds 1998!!! een nummer in het zweeds stuurt en dat door een finse band :joy::joy:

6 likes

THANK GOD

Jaaa zo leuk dat ze eens voor wat anders gaan

3 likes

Ik ben zó blij, heb dit nummer al dagen in mijn hoofd en was zo zenuwachtig voor de uitslag, dat heb ik nooit bij de selectie van een nummer van een ander land. :joy:

2 likes

Eva Jinek heeft vnv een special over Claude, waarbij hij zelf ook te gast is en nu is Conchita opeens aan t optreden hahaha. Heel leuk. Oh en ze schuift nu ook aan!

4 likes

Heb het live optreden van Claude even gekeken en hij klinkt echt goed!! Maar wat ik ook heel leuk vind is dat hij echt charismatisch is

Heb voor het eerst een beetje hoop op een goede staging vanuit Nederland :joy:

9 likes

Vond Conchita er echt fabulous uit zien. En Claude vond ik ook leuk, met de dansers voegt wel echt wat toe, ook al ben ik niet super fan van het nummer.

5 likes

Conchita is echt een ster he, spat van het scherm. Kreeg door het programma helemaal zin in het songfestival!
Ik vond het optreden van Claude ook goed, tof met de dansers! Ik ben niet overtuigd dat het in al het geweld wat er ook gaat komen zal opvallen, maar goed!

3 likes

De vrouw van Måns heeft een scheiding aangevraagd en beschuldigt hem van drugsgebruik, fysiek en emotioneel misbruik.

https://www.instagram.com/p/DHVtcxWujKT/?igsh=MXdjNDh3MW1zeTU4Yg==

Heftig

3 likes

Nog meer mensen die naar Eurovision in concert gaan? Wel jammer dat Zweden mist haha maar gelukkig komen er veel andere leuke. Ben heel benieuwd naar Oostenrijk live

3 likes

ik zou best willen maar heb echt niemand om mee te gaan hahaha :sob: veel plezier!!!

2 likes

Nu een beetje te last minute gok ik maar je zou altijd bij mij mogen staan als je echt wilt gaan hahaha

2 likes

Ik doe alleen de afternoon party nu voor Konstrakta en Serhat (lol) en moet daarna weer door! Had het wel leuk gevonden om vanavond ook te gaan. Vertel je vanavond nog hier wat de bijzonderheden waren? Ben erg benieuwd

1 like

Ja ik ga ook! Erg benieuwd

2 likes

Hahaha love Serhat

Zal ik doen! Je merkt hier altijd goed wie de favorieten zijn. Ik weet nog 2 jaar geleden met Cha Cha Cha dat iedereen echt los ging

Was heel erg leuk!! Favorieten van het publiek waren oa Malta, Australie, Albanie, Estland, Finland, Oostenrijk, Duitsland (maar deze was denk ik playback ondat zij ziek is) en natuurlijk Nederland

Ik was blij verrast door Armenie, die kwam zo laat pas op spotify dat ik die een beetje genegeerd heb maar die was heel leuk. Mijn favo’s Oostenrijk en Litouwen beide heel goed live :heart_eyes: maar er zitten sowieso veel goede zangers en zangeressen tussen dit jaar

2 likes

Ik was ook blij verrast door UK! Vind het refrein echt heel ruk maar de rest was leuk en tof. Vond het publiek ook

Vond Malta tegenvallen :grimacing::sob:

1 like

O wat goed. Het lijkt mij echt de slechtste editie in jaren (als in: weinig leuke nummers) maar hopelijk valt het dan mee :joy:

3 likes

Ik vind het ook een zwakke editie moet ik zeggen hoor! Als ik dit jaar vergelijk met bijv 2021 is her echt een wereld van verschil

1 like