Ja daar ben ik het ook helemaal mee eens natuurlijk. Maar iedereen lijkt er nu vanuit te gaan dat het wel meevalt met Joost en dat vind ik raar
Als het echt iets ergs was, zou de Avro hem dan verdedigen en het buiten proportioneel noemen? Dat kan ik me niet voorstellen.
âDe helâ
Wat een dramatische manier van uiten terwijl er op dit moment afschuwelijke dingen gebeuren. De situatie in Gaza, dĂĄt is de hel.
Ben wel benieuwd welke inzendingen nu echt niet mee gaan doen, wss doet iedereen wel gewoon mee vrees ik
Of Joost wordt over iets lulligs genaaid of Joost is echt een asshole geweest en naait Nederland (en de vrouwelijke aanklager natuurlijk)
Allemaal de hunger games scène nadoen voordat ze toch wel gaan optreden
Waarom kiest AvroTros er niet voor om meteen de vuile was van de EBU buiten te hangen, nu de beslissing is genomen. Gooi naar buiten wat het incident was. Of zouden ze dat niet mogen van de EBU? Hoe machtig is die club eigenlijk?
Wie had ook alweer die taart gebakken? Mogen we die nog zien als troostprijs?
Ik hoop dat Cornald snel meer vertelt wat er nu gaande is.
Huh maar dan belemmer je toch het âonderzoekâ dus lijkt me totaal niet handig.
Nee een nederlandse omroep die een witte man die zich ongepast richting een vrouw heeft gedragen verderdigt is echt onvoorstelbaarâŚ
Lijkt me trouwens sterk dat andere landen zich terugtrekken om een statement te maken hoor. Als puntje bij paaltje komt gaan ze allemaal voor hun eigen succes denk ik
Bedoelde eigenlijk de ebu of avrotros. Maar als iemand het anders het weet, gooi het vooral in de groep
Nou, ik weet niet hoe erg het met Joost is. Maar ik vind het wel schandelijk hoe kut EBU dit aanpakt. Als ie echt iets ergs heeft gedaan, dan kun je hem er met zero tolerance er ook meteen uit zetten.
Dat onderzoek gaat nog weken duren, gaan we nog weken wachten op het verhaal wat er aan de hand is?
âEcht iets ergsâ hangt er vanaf aan wie je het vraagt, het zal voor die vrouw als iets ergs voelen als je een aanklacht indient. Maar we weten het gewoon niet. Ben bang dat dat voorlopig ook nog niet boven tafel gaat komen
Nee want dan gaat iedereen weer zeiken dat ze het te snel gedaan hebben zonder goed onderzoek te verrichten
Eigenlijk wel blij dat ik vanavond gewoon op tijd naar bed kan.