Songfestival #6

@Otzi natuurlijk :heart:

4 likes

Precies, dit is karaktermoord van de EBU. AvroTros moet nu als een leeuw Joost Klein beschermen.

3 likes

Ik ook :joy: en ergens hoop ik dat de avrotros en npo nu zeggen fuck you en het gewoon niet uitzenden. Doe dan maar het songfestival van 2021 op herhaling

26 likes

Ik zou als land ook gewoon weigeren om verder nog deel te nemen de komende jaren. Kost ook alleen maar geld

8 likes

Please mia en dion op repeat.

5 likes

Kan iemand geen aanklacht doen tegen Israhellische delegatie, zijn we daar ook mooi vanaf

10 likes

Ja ik hoop echt dat we zo een woeste Cornald Maas naar het vliegveld zien gaan ofzo

17 likes

Gewoon die van 2019 :full_moon_with_face:

3 likes

Haha ja deden ze maar goed onderzoek naar Israhell delegatie.

4 likes

Kan niet want dan ben je dus anti-semitisch. Maakt het wel echt lastig zo

1 like

Nou toch nog een surprise ending… djeez

Mensen halen antisemitisch en antizionistisch door elkaar.

4 likes

I guess uhh ja… hij heeft ervoor gezorgd dat we iets te zien krijgen wat ongekend is bij het Eurovisie… 🫣😭

7 likes

Trust the process!

6 likes

Dit is de maanlanding I guess.

7 likes

Ze verwarren het tegenwoordig ook met “terechte kritiek zonder anti-watdanook te zijn”

1 like

Als je als NL wilt stemmen ben je “Rest of the world” toch? Gelukkig dat alle ultra-rechtse boomers die Israel willen stemmen zo ook weinig impact maken. Zoals Caroline vd Plas, bijvoorbeeld: https://twitter.com/lientje1967/status/1789032772872311143 Het is namelijk helemaal geen politiek evenement…

4 likes

Er zit nu wel een krater in de sfeer :sob:

5 likes

Zou wel mooi zijn als de publieke omroep in plaats van de act van isr gewoon een tape van joost klein laten zien op tv <3

15 likes

Ik ben echt benieuwd wat het incident nu is, Cornald Maas zegt op X dat het nauwelijks iets voorstelt. Ben echt te invested

7 likes