Ja hopelijk doen ze dit!
Waar zegt hij dat?
X, is gequote in de liveblog van NOS
Eurovisie heeft zān comments ook gelimiteerd
Ah ja ze zijn zelf anti (Palestina), echt gaslighting.
Er is een artiest opgeofferd om de aandacht van de deelname van Israel af te houden
Volgens mij niet? Zou ik trouwens ook wel raar vinden, als Nikkie een beetje happy punten moet doorgevenā¦
Welkom in europa jonguhh
Voor hemzelf is dit toch het beste ooit?
Nou voor een artiest wiens grootste droom dit was is dit denk ik gewoon kk kut
Ik denk dat hij heel graag gewoon mee wilt doen.
Dan is hun morele kompas niet helemaal lekker. Genocide van Palestijnen? Geen probleem. Een witte Nederlander ondervindt gevolgen van een actie (proportioneel of niet)? SCHANDE! BOYCOT!
En ja, de EBU meet met twee maten en dat is walgelijk, maar ze zijn willens en wetens hieraan begonnen ook terwijl ze wisten dat Israhell meedeed.
Ben echt benieuwd hoe de kijkcijfers zullen zijn vandaag⦠of heel laag of juist raar hoog door al die niet-kijkers maar wel op Israël-stemmers
Oeps, dat heb ik even gemist. Sorry!
https://vm.tiktok.com/ZIJngpf29/
Heuy eindelijk een vertaling van de Spaanse livestream over Israƫl (denk ik)
OH WACHT EVEN dit is die man die dus op Twitter met al zān accounts werd gezet waarvan ik eerder screenshots deelde)
Ja ik zie het nog wel gebeuren dat IL wint. Ik hoop echt dat dit de laatste esf is alleen al om hun deelname en anders op zn minst NL
Ja dit is oud nieuws. Spanje had toen een statement gemaakt nav dit incident.
Maar dat wisten we toch al? Anders hadden we überhaupt niet meegedaan (los van dat ben ik het helemaal met je eens hoor)
Ik ben hier echt zo misselijk van. Ben lunchen met familie maar krijg geen hap door mn keel vind het zo verschrikkelijk zielig