Songfestival #6

Ik wil echt weten wat hij heeft gezegd

5 likes

We gaan wel punten geven vanavond… Als het echt is dat dit incident niks voorstelt en het schande is van de IBU dan zou ik daar toch echt voor passen als Nikkie zijnde. Of moment gebruiken voor een krachtig statement

9 likes

In Palestijnse kleuren presenteren :nail_care:

15 likes

Oh ja ik had wel gehoord dat er een incident was maar dat dit dus ook letterlijk die doxing was had ik gemist

Zin in zo’n Fyre Fest documentaire over Songfestival 2024

41 likes

Nee, ik was fout:

Nederland geeft wel nog punten aan andere landen

Hoewel Joost Klein vanavond niet meedoet aan de finale, geeft de Nederlandse vakjury wel nog punten aan andere landen. Ook de bekendmaking van de verdeling van die punten door Nikkie de Jager vanavond vanaf het Oldehoofsterkerkhof in Leeuwarden gaat gewoon door, bevestigt de gedeputeerde in Friesland aan de NOS.

Bericht van NOS op de livefeed

8 likes

Lijkt mij echt niet okĆ© voelen om nog punten te geven… ben ook heel benieuwd of nederland volgend jaar gewoon weer mee gaat doen alsof er niets is gebeurd?

7 likes

Was er eindelijk eens een jaar dat van jong tot oud helemaal enthousiast was over de inzending. Wat een grap dit. Er vanuit gaan natuurlijk dat het idd meevalt. Benieuwd hoe ze dit de komende edities willen gaan aanpakken en hoe ze terug kijken op dit alles.

9 likes

Ik denk dat niemand er iets over mag zeggen.

Behalve israhell, want die kunnen alles al zeggen. Die lachen nu in hun vuistje denk ik, baseer ik even op hun story over o.a. joost.

4 likes

Ik denk sowieso dat het 1 dikke chaos wordt vanavond, ben benieuwd of ze voorbereid zijn op artiesten/mensen die toch een Hatari 2.0 gaan doen

Ik hoop het trouwens wel dat het iemand lukt iets te doen

4 likes

ā€œJe kent misschien reddit, maar het forum feminarum was dĆ© bron van informatie over de gebeurtenissen tijdens het eurovision songfestival in 2024. Forummer @Opheliac vertelt over haar ervaring toen het nieuws in het forum brakā€¦ā€

18 likes

Ik denk dat Nikkie hier nog wel een kleine sarcastische opmerking over gaat maken in haar praatje

10 likes

12 points to the Netherlands op de achtergrond afspelen :full_moon_with_face:

2 likes

Don’t worry, ik zit erop als een Martha :female_detective:

sent from ihpeon

17 likes

Ik hoop het. Ik vind dat er wel een flink statement gegeven mag worden. (Maar ik ben nog steeds bang dat Israel veel punten krijgt, niet alleen van ons)

3 likes

UNITED BY MUSIC :two_hearts::two_hearts::two_hearts::two_hearts::two_hearts:

10 likes

Ga als troost nu een leuk geveltuintje aanleggen met de buren (tip) volg alle juice even niet snel genoeg meer

7 likes

Hoe groot is de kans dat andere landen iets gaan doen? Ik hoop dat het in elkaar stort voor ze

3 likes

voelt echt als een history turning point dit

gaaf om mee te maken

6 likes

0

8 likes