Oh ja ik moet ook elke keer aan dit moment denken bij de puntentelling. Die teleurstelling droop van z’n gezicht.
Wel veel sportieve reacties op de lage punten maar ouch 0 punten van de televoting of 2 ofzo is toch wel wat pijnlijk.
Oh ja ik moet ook elke keer aan dit moment denken bij de puntentelling. Die teleurstelling droop van z’n gezicht.
Wel veel sportieve reacties op de lage punten maar ouch 0 punten van de televoting of 2 ofzo is toch wel wat pijnlijk.
Espresso Macchiato 3e lol
Gvd maar 1 punt verschil met nummer 2, was toch stuk lekkerder geweest als Tommy gewoon bovenaan stond te wachten op Oostenrijk. ![]()
Zo het was precies wat ik had verwacht, doorzichtigheid, clownerij, gejank, gezeik en bingo’s.
Top! Tot volgend jaar!
Boven Italië ook ![]()
Wat een scam dit.
Ik snap de punten voor UK wel, best een leuk liedje!
Ik heb gewoon weer even Slavko opgezet om de ellende van vanavond te vergeten en te denken aan betere tijden haha.
Kaarija zei na afloop “europapa thank you”
Ik had een 2e Zwitserland winst niet eens zo erg gevonden. Maar vgm wil niemand dat een land 2x achter elkaar wint😂
Dit waren de punten in semi 1
Claude die het beter heeft gedaan dan Zweden?? Had ik niet verwacht😂 en Belgie zat niet echt dichtbij
Ik heb mijn bericht verwijderd. Ik kan me goed voorstellen dat het je verkeerd schoot. Mijn liefde voor het festival is heel erg groot en daarom mijn berichtjes in dit topic, maar ik heb zeker een standpunt over de deelname van een land dat niet mee hoort te doen volgens alle regels, normen en waarden (maar vanwege geldschieters er toch bijgehouden wordt). Het is erg triest dat het festival nu bij iedereen (waar ik keek) eindigde met opluchting omdat niet het ene land, maar het andere land won, ipv dat het draait om vriendschap en diversiteit. Er moeten nu veranderingen komen, anders is het ook voor veel liefhebbers einde festival.
Ik heb niet de illusie dat het ineens instort als ze wel winnen, zou ook gek zijn als landen daar dan ineens de grens trekken (je mag wel meedoen maar niet winnen). Als het toch een politiek ding blijft zou ik zeggen laat Palestina zelf meedoen, ik zou in elk geval wel stemmen op ze
Ik denk dat een delegatie vanuit elk land naar Israel sturen, om daar dat land te vieren en bijvoorbeeld postcards op te nemen in Israel voor veel landen wel verder gaat dan ze gedogen als één van de vele deelnemers.
Wellicht al gedeeld hier, maar vond dit een goede video die uitlegt waarom Israël op het Songfestival geen goed idee is:
omg ik had al zo’n vermoeden maar zo fout dat ze Oekraïne als laatste hebben genoemd terwijl ze het echt goed hebben gedaan ![]()
Hier heb je toch geen video voor nodig
Zeker niet, maar ik vind het fijn om zulke samenvattende video’s te zien.
hoe kan estland het trouwens zo bizar goed gedaan hebben hahahaha ![]()
![]()
![]()
![]()