Songfestival #6

teleurgesteld maar zeker niet verrast :clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face:

6 likes

Ugh ik mis een kotsemoji

4 likes

Ik wil dit graag geloven maar betwijfel het echt. Vijf, zes jaar geleden gingen we daar ook “gewoon” heen en het is niet alsof Israël toen zo’n braaf land was ofzo. Alleen lijken er nu wel meer mensen kritisch geworden

Deze man :fu:

Omg love erika!!

En jouw hond, wat een poepie

1 like

Dank je wel! :smiling_face_with_three_hearts: Ja ze wou het strikje in het begin niet om maar gelukkig raakte ze er genoeg aan gewend om een foto van haar te maken haha

1 like

It’s something!

22 likes

Zou kunnen hoor, maar NL heeft vorig jaar wel ook de discussie omtrent de omstandigheden van de deelnemers aangeslingerd en ik begreep van “de insiders” dat het dit jaar wel duidelijk beter geregeld was.

7 likes

Maar Nederland heeft ook heel klein aandeel in het EBU-verhaal. Ebu zal er iig niet van wakker liggen als NL niet meer meedoet, wel als er meer landen niet meedoen.

Ik denk dat het juist sterk is dat ze nu aanhaken op het Spanje-verhaal, omdat Ebu echt niet alleen naar NL gaat luisteren.

@Krabsalade vorig jaar hebben meerdere landen geklaagd over de omstandigheden. Waaronder bijvoorbeeld Ierland, die werd lastig gevallen backstage.

8 likes

Ik vind jouw post dus typisch Nederlands. Niets doen is niet goed, maar als er wel iets geprobeerd wordt is het ook niet goed.

13 likes

Zoals ik hierboven aangeef zal EBU echt niet wakker liggen als Nederland eruit stapt. Dus prima zo’n statement, maar weinig effect.

Dat heeft pas echt nut als grotere landen als Spanje (onderdeel van de ‘big five’) stampij gaan maken.

Heb al de hele dag het lied van de UK in m’n hoofd, echt een guilty pleasure. Vind het wel heel raar dat dit 0 punten kreeg in de televote. Het enige jammer is dat de spotify heel raar klinkt op momenten, heel dof alsof ze slechte microfoons hadden.

3 likes

Ik vond hem ook best leuk? Ja wel een beetje tuttige meiden enzo, maargoed 100x liever dat dan bijv de act van Finland of Malta ofzo.

2 likes

vertel me dat je preuts bent zonder te vertellen dat je preuts bent

16 likes

Ik ben zeker preuts, maar ik vind het ook gewoon heel vulgair? Ik kan daar niet echt van genieten nee.

1 like

Heb steeds het lied van Duitsland in m’n hoofd, zo irritant

1 like

Orgasmes = vulgair? Dat vind ik echt een beetje sad eigenlijk

7 likes

Dat is nu een conclusie die jij zelf trekt :sweat_smile:

3 likes

Huh dit zegt ze toch nergens

Ik weet niet zo goed wat er anders vulgair is aan de act van Finland, behalve dat het gaat over klaarkomen?

Best wel een basic Eurovision oufitje en dansje toch verder?

4 likes