Songfestival #6

niet

1 like

Hopelijk dient Bambi snel een aanklacht tegen Israhell in, gezien die delegatie hen belachelijk blijft maken.

Zero tolerance toch

*ik zag dat ik een verkeerd persoonlijk voornaamwoord had gebruikt

21 likes

Wat een kut gang van zaken. Het slaat toch nergens op dat hij TIJDENS de generale repetitie ineens er uit word gehaald (blijkbaar is het HEEL urgent?) en er dan vervolgens nog een dag gewacht word met hem er uit knikkeren want onderzoek. Hou op hoor

11 likes

Hebben jullie ook allemaal berichtjes gekregen van mensen die het normaal helemaal niet volgen? Ook gisteren van ja wat is dit, wat gebeurt er… Geen idee ik weet ook niks helaas.

2 likes

Ik denk als Israël wint grote kans dat volgend jaar maar 4 landen meedoen en het gepauzeerd wordt ofzo 🫣

7 likes

Hahhaha ja mijn vader appte me wat er aan de hand is met Joost

2 likes

2 likes

ja hoop ik ook maar zou t tegelijkertijd (zelf) doodeng vinden om een klacht tegen ISR te doen

dus begrijp het ook wel als t niet gebeurt

3 likes

Ik hoop het

2 likes

MENSEN I CANNOT

4 likes

40 likes

Waar is de kots emoji :nauseated_face:

6 likes

Pls laat dit waar zijn dat zou goed zijn voor de docu

4 likes

Gvd net in het uurtje dat ik niet online kon zijn komt er eindelijk nieuws. Nog kutter dat hij gediskwalificeerd is (los van het feit waarom want dat weten we nog niet).

2 likes

Blijft het nu nog steeds spannend, stop nou :joy:

5 likes

28 likes

wtf echt

1 like

Ik heb het idee dat alle drama nu pas gaat beginnen. Zeker met hoe die fuckers blijven fucken.

9 likes

Zin in man

We hebben nu helemaal geen enkele inzet meer als Nederlanders, gewoon genieten van hoe het mis gaat nu.

12 likes

Netflix is denk ik al aan het rondbellen

8 likes