Songfestival #6

Ik denk dat Joost niet in de stemming is ):

2 likes

M’n moeder en ik zaten echt te twijfelen van of we zouden kijken, maarja he straks breekt de hel los en hebben we dat gemist. :clown_face: wel met alcohol nu

4 likes

Jaaa dit hoop ik ook! Of dat hij vanavond zijn optreden doet in Leeuwarden en dat wordt uitgezonden door de Avro.

4 likes

Haha ik denk dat sommigen hier iets te veel geloven in het hele ‘united by music’ en de solidariteit van andere landen. Iedereen kan van alles roepen, maar vanavond doen ze gewoon braaf hun actje hoor. En eventueel boe-geroep of andere acties worden gewoon weggetuned of eruit geknipt. We zagen eerder al hoe goed ze dat kunnen. Dus ik zeg tabee voor dit jaar, kijk vanavond wel een film

24 likes

Toch vind ik dat avro tros hier op voor had moeten sorteren in plaats van ‘we komen er later op terug’.
De geruchten over het voorval lopen compleet uit de hand.
Van een discussie tot zware mishandeling en alles er tussen in.

Gooi dat gat nou meteen dicht. Het is niet alsof ze pas net van incident horen

1 like

alsof je als kandidaat daar een grote stem in hebt, kost bakken met geld.

1 like

Nouja wat hadden ze dan moeten doen? Dan ga je op zaken vooruit lopen en gooi je misschien eigenhandig een bom onder nog lopende gesprekken met de EBU

2 likes

Ze waren nog heel lang in gesprek met de Ebu, dus denk dat het dan niet echt had bijgedragen. Maarja nu achteraf hadden ze beter meteen de vuile was buiten kunnen hangen.

2 likes

Nee, ik bedoel uiteraard na de bekendmaking van de diskwalificatie.
Waarom moeten zij nu ook weer uren doen over een verklaring?

3 likes
8 likes

Die denken ook ff lekker op cashen :sob:

4 likes

Man wat een shitshow.

1 like

:skull_and_crossbones:

13 likes

Ja, dat bedoel ik dus ook.
NA de bekendmaking.

1 like

Maar ook dan: wat moeten ze nu zeggen naast dat ze het buitenproportioneel vinden? Hij wordt mogelijk vervolgd, dan kan je nu niet vanuit een omroep van alles gaan lopen roeptoeteren toch? Of bedoel jij een ander soort statement?

4 likes

Ben bang dat dat zielige Videoland er eerst mee komt

5 likes

Nog een Nederlandse topfilm erbij

3 likes

Mijn zoontje van 7 moest net huilen toen ik vertelde dat Joost vanavond niet meer mee mag doen. :cry:

16 likes

Joost Klein gespeeld door Jan Kooijman

12 likes

Een poll van 40k zweden :sob: welkom in Europa jonguhh

2 likes