Oepsie awkwie
Allemaal Europapa inzetten als Israel opkomt
Komen ze er straks achter dat ze het verkeerde land lopen te verdedigen
CNN brengt het nu zelfs met een pushmelding naar buiten
Of Jim Bakkum.
Ja die was mijn tweede keuze
Je zou maar weet ik veel hoeveel geld betaald hebben om daar in de zaal te zitten en nu niet eens Nederland te zien
Ze kunnen toch gewoon aangeven waar hij van verdacht wordt??
Waarom gaat Nederland wel punten geven? Lekker loyaal naar Joost #not
Ja van een bedreiging. Ik denk dat ze er echt wel iets over gaan roepen, maar zij zullen neem ik aan ook moeten kijken wat nu handig is om te doen. Voor t zelfde geld maken ze het alleen maar erger voor Joost, bedoel tis niet de avrotros zelf die mogelijk vervolgd gaat worden en die alleen zichzelf ermee hebben als ze nu dingen doen die het uiteindelijk niet beter maken.
Maar dat hebben ze toch gedaan? Bedreiging
Meer mag / kan / wil (?) kennelijk niet
Oe ik hoop dat nu er 1 over de dam is er meerdere deelnemers iets gaan zeggen
Hopen dat Nikkie een steek onder water geeft! Enige reden waarom ze van mij in beeld mag komen vanavond voor punten
Besa⦠is dat niet diegene van de pro-Trump en transphobic tweets?
Albanie is al uitgeschakeld natuurlijk, dat zal het makkelijker maken om iets te zeggen
Toch wel typisch dat een Caroline van de plas ooroept om op Israƫl te stemmen, want Golan kan er niets aan doen. Maar niemand komt op voor Bambi Thug die net zo goed lastig wordt gevallen door Israhell in dit geval
@Neon Hahaha ja ik ga hem toch maar gewoon afmaken hoor na al die moeite en dan post ik hem alsnog
Yikes geen idee, hoop het niet