Haha, dat zeker! Maar ik zou mijn bedrijf niet meer gelinkt willen worden aan de ESF. Het is niet echt goede reclame.
Sorry Luca
de fik erin vanavond
ps ebu dit is geen bedreiging
ik denk dat hij gewoon wilde dat die liftdeur zsm dichtging en daarom op al die knopjes drukte
En niet per se wilde dat iedereen wist welke verdieping hij slaapt ofzo
Gediskwalificeerd.
Ik denk het ook hoor, of dat hij niet wilde dat bekend werd op welke verdieping hij zit en hij daarom wat random knopjes indrukt.
Ik ben echt verdrietig, volg alles van Eurovision al een paar maanden, maar ik ben er nu helemaal klaar mee. Geen zin in vrolijk gedoe en alles. Echt zwaar teleurgesteld.
I feel you. Ik ben zo dol op het songfestival en heb me er zo ontzettend op verheugd. Ben echt heel teleurgesteld
Dit was ook het eerste jaar dat ik echt actief meekijk en sinds Dat Land is gekwalificeerd heeft het zo’n gore bijsmaak, zonder alles wat er nu is gebeurd überhaupt mee te rekenen, het is gewoon een kwestie van hopen dat Zij niet winnen (ik ben 98% zeker dat ze gaan winnen maar ok) in plaats van beetje juichen voor het land/nummer dat je support
Vind wel echt dat nederland zich moet terug trekken uit de jury voting.
Vraag me of het contractbreuk is als ze niet meedoen met de stemmen?
Las ook ergens een statement dat ze volgens contract wel de show moeten uitzenden.
Dit is toch ook super ongemakkelijk, ik snap niet waarom je dat nog door zou laten gaan? Tenzij ze onder contract staan.
Mogen ze dat eigenlijk? Ze moeten namelijk wel van de EBU de finale uitzenden. Dus kan mij voorstellen dat dit ook verplicht is.
Allessandra kan zich toch ook terugtrekken
briefje omhoog houden met de punten en tabee
Reactie van de vakbond: “We kregen te horen dat de Franse artiest wilde spreken tijdens zijn nummer, vlak voordat hij het podium opging. Hij wilde zijn stem geven om een boodschap van liefde te sturen. Vanavond zal hij zoals gebruikelijk optreden bij de songfestivalfinale
Sad