Songfestival #6

zou echt zo kut zijn als onze 12 punten naar israhel gaan

2 likes

Misschien kunnen we Maarten van Rossem inzetten ofzo

6 likes

ja maar dat is ook precies wat ze moeten zeggen om het vanavond weer te kunnen doen haha

4 likes

:it: Italian artist Angelina Mango has apparently been fined for giving a statement yesterday evening on the situation that had occured in the Arena.

Imagine zingen komt niet zonder risico’s

13 likes

:pleading_face::blue_heart:
Dit is Kaarija’s Instagram

22 likes

Dat wisten Gal Gadot en consorten ook al tijdens de lockdown. Maar de geschiedenis moet zich weer herhalen.

1 like

When beutyblogtopic en songfestival #6 unite

(Nog steeeds wel heel benieuwd wat het incident nou was, voelt nu beetje gek alsnog toch)

25 likes

Weet iemand de meest recente thread op reddit? Als ik op new sorteer is het laatste bericht een uur oud, dat lijkt me niet…

2 likes

Ja die is er dus niet. Vet irritant. Die over de crisis meeting is actief en die over Bambi ook

3 likes

Hahaha zij moet ff kalm aan doen

5 likes

GÊNANT

4 likes

Er was hier gedeeld dat Alessandra de punten voor Noorwegen niet meer wilde uitdelen maar deze video had ik nog niet gezien

Eigenlijk vind ik dit een beetje dubbel want de timing doet vermoeden dat het te maken heeft met hoe kut Israhel deze week doet, terwijl me dat toch allerminst zwaarwegend lijkt in vergelijking met de genocide die nu gaande is. Een paar tweets boeien toch niet in verhouding met alle burgerslachtoffers in Gaza?

4 likes

https://www.reddit.com/r/eurovision/s/5OTQpiejM3 Joost klein mega thread denk ik?

1 like

Nee die hebben ze op contest mode gezet dus als je op nieuw sorteert krijg je geen nieuwe comments

1 like

Een vriend van me had vorige week toegezegd om samen met mij het songfestival te kijken. Hij kijkt dat dus nooit en weet nergens iets van, dus ik mag hem vanavond wegwijs gaan maken in deze geweldige shitshow. Heb daar oprecht wel zin in hahaha.

11 likes

Ohhhh poep, dan deze misschien? https://www.reddit.com/r/eurovision/s/z54HKRqKCW want daar komen de nieuwste wel op en zijn ze nog actief

5 likes

Het is absoluut niet aardig en ook wel asshole actie…maar nu ook weer geen hele heftige bedreiging? Gewoon super chago en geirriteerd.

16 likes

Zelfs dat weet je niet, misschien zei hij het wel lachend maar kon zij de humor er niet van inzien :woman_shrugging:t2:

4 likes

Oh wow, is ‘dit’ alles?!!

6 likes

I will hit you kan ook bedoeld zijn als: bots ik tegen je op…?

8 likes