Songfestival #6

Nee true maar kan me voorstellen dat hij gestresst was voor de show en als er dan zon stuntel hele tijd onprofi bezig is daar dat het waars wel boos gezegd werd door hem?

3 likes

Jeeeeeeeeetje 🫠

2 likes

Als dit het is, vind ik het inderdaad echt buitenproportioneel en belachelijk dat hij hierom gediskwalificeerd is. Vind dit niet veel voorstellen, idd gewoon geĆÆrriteerd.

9 likes

Ja, dit is echt het soort grap dat mijn vader zou kunnen maken. Maar door taal/cultuur/het feit dat ze elkaar niet kennen zal het mss niet zo zijn overgekomen.

Tuurlijk maar direct politie en alles?

3 likes

Ik heb het sowieso niet gevolgd… wil niet dat Eurosongfestival geld verdient aan mijn views. Ik zocht alles op via TikTok haha

1 like

Je zal maar de vrouw zijn die door dit incident een van de topfavorieten heeft laten schorsen.
Zal ze trots zijn?

2 likes

Maar als ze zich nou echt bedreigd voelde?? Wat had ze dan moeten doen? Niet klagen wat tja het is toch een van de favorieten :roll_eyes:

7 likes

gatver wat kut dit

8 likes

Laten we niet die kant opgaan :exploding_head:

9 likes

Het is ook echt super klootzakkerig maar zou ook uitgepraat kunnen worden en een excuses van joost zn kant is dan zeker op zn plaats.

12 likes

OkĆ© jongens dus als het om Matthijs van Nieuwkerk gaat dan is een onveilige werksfeer niet okĆ© maar als onze winst bij het Songfestival op het spel staat is de reactie overtrokken en moet mevrouw ā€˜trots’ zijn? :clown_face:

22 likes

Precies dit

3 likes

Dit meen je niet echt toch

6 likes

Oke ik ga toch kijken

2 likes

Laten we vooral niet voor een ander gaan bepalen in hoeverre diegene zich ongemakkelijk/bedreigd/whatever mag voelen. Het is overduidelijk voor haar intimiderend genoeg geweest om een klacht in te dienen.

8 likes

Gebaseerd op het bericht hierboven.
Ja, ik vind dan een officiƫle aanklacht met politie en OM te ver gaan.

4 likes

Ik vind het lastig, als dit om mijn werk was gebeurt had ik gewild dat die collega geschorst werd. Maar mag je de omstandigheden (stress, snel moeten optreden) mee nemen hierin? Het idee dat iemand hier mee weg kan komen klopt ook niet. Misschien hadden ze vanuit de organsatie met elkaar het gesprek kunnen voeren? Maar dan nog, hij had dit echt niet moeten zeggen. Hoe kut ik het ook vind dat hij gediskwalificeerd is.

4 likes

Oke iemand die ik ken werkt bij avrotros en dit is de tea:

• iedereen is woedend
  • ze denken erover nikkie vnv een statement te laten maken.
  • kennelijk liep die cameravrouw idd hele tijd in de weg en zei joost: watch out cause next time I’ll hit you (want ze liep in de weg)
52 likes

Ja, dat hoort niet. Maar kun jij in die context (hoger iemand, of artiest, die op punt van optreden staat) dat niet relativeren? Denk je dan niet, dat zal de spanning wel zijn? En als het je hoog zit, ga je dan niet achteraf even langs en zeg je ā€œhey, wat gebeurde er nu?ā€. Zou jij in plaats daarvan aangifte van bedreiging doen?

9 likes