Maar waar zijn de sancties voor het grensoverschrijdende gedrag van Israhel dan?
Waar oma haar RSI heeft opgelopen? Nou, het was vrijdagmiddag 10 mei 2024…
What the fuck, ik vind de diskwalificatie nu nog belachelijker??
Lois kruidenier haar reactie eronder:
Als ie kinderen had gebombardeerd was er niks aan de hand maar een dreigende beweging gaat de ebu te ver
Dus je grenzen worden niet gerespecteerd. Afspraken worden niet nagekomen. Maar omdat je met een bepaalde beweging reageert wordt je gediskwalificeerd? Echt een goede oplossing van de EBU. Bravo. Hopelijk komt er echt nog meer protest ook van andere landen na deze verklaring.
Haha ja alleen al een klacht om zoiets terwijl jij als cameraman/vrouw je niet aan afspraken houdt vind ik echt te achterlijk voor woorden
Er zou toch een persconferentie zijn om 17:45? Waar is die te zien.
Wat een fucking rollercoaster dit zeg…
Nouja, Ebu respecteert het aangeven van grenzen niet en ze steunen Israel die grenzen dus ook niet respecteert. Ik zie een patroon
Hoezo worden zij niet gediskwalificeerd, zij overschrijden zoveel persoonlijke grenzen bij kandidaten. Kan er echt met mn hoofd niet bij
ja kappen nou hoor gvd klaar mee
Massaal kroatie stemmen dan maar??
Gewoon niet stemmen. Geen geld naar de ebu
Simpel… Maroccan oil
Ja klopt, echt bizar bizar bizar
Maar nu moet EBU om verder gezichtsverlies te voorkomen wel zelf ook met een statement gaan komen toch?
Nou wel een statement maar over iets anders:
https://x.com/VocaISuspension/status/1789323944060747876
“The Director General of the EBU maintains in an interview with SVT that the decision to admit Israel to the Eurovision Song Contest was the right one. The Israeli team does not break any rules of the competition.”
Naa mag niet van Isi baby.
Ja, achterlijk hè…
Oh ik ben echt zoo boos.