Er zou toch een persconferentie zijn om 17:45? Waar is die te zien.
Wat een fucking rollercoaster dit zeg…
Er zou toch een persconferentie zijn om 17:45? Waar is die te zien.
Wat een fucking rollercoaster dit zeg…
Nouja, Ebu respecteert het aangeven van grenzen niet en ze steunen Israel die grenzen dus ook niet respecteert. Ik zie een patroon
Hoezo worden zij niet gediskwalificeerd, zij overschrijden zoveel persoonlijke grenzen bij kandidaten. Kan er echt met mn hoofd niet bij
Massaal kroatie stemmen dan maar??
Gewoon niet stemmen. Geen geld naar de ebu
Simpel… Maroccan oil
Ja klopt, echt bizar bizar bizar
Maar nu moet EBU om verder gezichtsverlies te voorkomen wel zelf ook met een statement gaan komen toch?
Nou wel een statement maar over iets anders:
https://x.com/VocaISuspension/status/1789323944060747876
“The Director General of the EBU maintains in an interview with SVT that the decision to admit Israel to the Eurovision Song Contest was the right one. The Israeli team does not break any rules of the competition.”
Naa mag niet van Isi baby.
Ja, achterlijk hè…
Oh ik ben echt zoo boos.
Hahaha wat? Hoe dan?
Is een gevoel van onveiligheid creëeren voor een groot gedeelte van de mensen daar niet tegen de regels? Wat een kermis
Was dit filmpje van de directeur van avro al geplaatst?
Nou het zou kunnen dat hij op die momenten van zichzelf weet dat hij bijv geagiteerd is of heel veel zweet, en zo niet op beeld wil, dat je dat gewoon niet ziet zitten. En zij wist misschien in eerste instantie niet eens dat hij dat niet wilde? Of dacht ik probeer het gewoon het worden vast gave beelden. Meestal zijn het best simpele redenen of dingen die fout gaan, maar ze zijn nu toch super groot geworden.
Wat een onzin om Joost hiervoor te diskwalificeren ![]()
Zo de emotie/frustratie is duidelijk van zijn gezicht af te lezen
Er moet toch beeld zijn van het incident?
Ik snap gewoon echt niet hoe heel de wereld van “leiders” toekijkt op alles wat Israhell nu aan het doen is en er gewoon okay mee is.
Hij en iedereen die er is moeten woe-dend zijn!