Songfestival #6

Kan er gewoon niet over uit. Zó oneerlijk

4 likes

Maar hij heeft blijkbaar meerdere malen aangegeven niet gefilmd te willen worden voordat hij dat gebaar maakte. Dus een reden van niets om hem te diskwalificeren.

5 likes

Dit is pure speculatie maar ik kan mezelf niet ontdoen van de indruk dat het toch iets met de Israelische delegatie te maken heeft, maar dat ze dat om verdere commotie te voorkomen niet melden. Ze zijn al de hele week artiesten ongewenst aan het filmen, dus dit is zo in lijn met dit gedrag

21 likes

Same, dit is de eerste keer in de geschiedenis dat ze iemand naar huis sturen

4 likes

is gerucht maar de Oostenrijkse commentator heeft gezegd dat Zwitserland Ierland en Estland niet meer willen optreden

9 likes

En als moroccan oil / israel de hoofdsponsor is, hebben zij waars invloed op de beslissing gehad.

6 likes

Nou samen met Joost maar in het vliegtuig naar Leeuwarden en daar optreden :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Tering ik ben net alles aan het bijlezen en waaat de fack is dit allemaal. Er wordt niet geluisterd naar gemaakte afspraken. Er wordt niet geluisterd naar iemand die zijn grenzen aangeeft. Vervolgens word Joost dan maar gediskwalificeerd terwijl er continu over grenzen heen gegaan wordt. Pleur toch op joh.

9 likes

Mja, tbh in hoeverre kan een deelnemer aan een grote internationale productie aangeven niet gefilmd te willen worden. Neem aan dat dat er gewoon bij hoort en dat ze dat van te voren weten. Dat die cameravrouw vanuit normale menselijke reactie niet zelf dacht ‘als je het echt niet wil dan niet’ vind ik belachelijk, maar ik vrees dat haar niets te verwijten valt dat ze toch haar werk bleef uitvoeren.

3 likes

Zou kunnen dat dit een soort afleidingsmanoeuvre is. Kan me moeilijk voorstellen dat dit in een ‘normaal’ jaar had kunnen plaatsvinden.

3 likes

Het was vantevoren afgesproken volgens mij

3 likes

Ierland is alweer ontkracht las ik (bij Honest vocal cunt)

Wat een bullshit zeg

2 likes

Klopt Taco van Avro zei het in het filmpje.

Ik weet niet of Joost het zelf nog moet willen op deze manier, maar zou zo’n online petitie nog iets kunnen opleveren?

1 like

Ik heb een vrijgezellenfeest vandaag dus de helft gemist, maar: WTF is er gaande

Dit is toch een grote conspiracy shit? Israhell die alles kan maken, heel EBU word gesponsord door Marrocan Oil en iedereen die ermee eens is dat dit gebeurd (artiest van Luxemburg) komen uit israhell.
Dat ze maar de tering krijgen daar.

8 likes

En anders op z’n minst in NL een petitie dat hij volgend jaar weer mee mag doen zonder voorselectie. Als hij dat überhaupt nog wil en als we als Nederland überhaupt nog mee willen doen. Vind het echt zo sneu voor Joost

3 likes

Ja begrijp goed dat ze hebben aangegeven dat hij dat niet wilde en hebben verzocht het niet te doen, maar als een deelnemer kan zeggen ‘je mag me niet filmen’ zou hypothetisch gezien elke deelnemer vanavond uit protest kunnen zeggen ‘je mag me niet filmen in de green room’.

Ik vind absoluut dat die cameravrouw niet door had moeten filmen hoor, dat even duidelijk! Maar vraag me wel gewoon af hoe dat dan gaat, of zij niet op haar donder krijgt van haar leidinggevende dat ze nu juist een emotioneel moment vlak na een optreden niet in beeld brengt.

2 likes

Dit was wel echt het allerslechtste jaar om te beginnen met actief volgen van eurovisie

11 likes

Ja elk jaar hierna wordt fucking saai :joy: Beetje net als mensen die in 2021 begonnen de Formule 1 te kijken :skull:

13 likes