dat die cameravrouw geen enkel contact wil geeft ook wel aan dat zij iets tegen joost heeft, like wtf?
Delulu, ik had toch nog wat hoop denk ik. Ik kijk Rtl Boulevard en er wordt daar ook gezegd dat Joost écht niet meer mee kan doen
Volgens mij kunnen de deelnemende broadcasters echt forse (financiële) boetes krijgen als deelnemers de regels overtreden dus denk dat daar met name de terughoudendheid zit
Is dat naar buiten gekomen? Ben daar ook wel benieuwd naar!
Ok maar wat ook heel raar is:
Waarom komt de Zweedse politie eigenlijk voor zoiets als dit (een gebaar)? Die komen normaal gesproken niet voor elk klein dingetje, zeker niet als er videobeelden zijn waar je zou kunnen zien dat er niks is?
Jemig het verhaal word steeds slechter. Ik hoopte bijna dat hij echt over de grens was gegaan en dat de enige conclusie was dat het terecht was. Maar dit slaat echt nergens op en dat ze geen gesprek willen maar hem er wel uitgooien is bizar.
Zo met hem te doen
hij deed het donderdag zo goed
Ik hoop dat heel die zaal heel de tijd Europapa zingt.
Ach iemand had papaoutai aangevraagd op Radio2 voor Joost
Maar ook. Wie stuurt die cameravrouw aan? Zij krijgt toch opdracht, is dat dan mis gegaan? Zo benieuwd
Omg wilde die cameravrouw hem per se met tranen ofzo filmen, wat enorm sneu dat het zo opgeblazen is en er niet eens een gesprek kan plaatsvinden tussen de 2 mensen waar het over gaat.
Wat een schijtshow, te hoog naar hun bol gestegen.
Cornald Maas bij rtl boulevard zegt precies wat veel mensen denkenâ:fire:![]()
hahahaha cornald zegt fuck de EBU
Haha love cornald fuck ebu
Ja, ooh echt heel goed wat hij zegt!
Nikkie de Jager zal âwat zeggenâ over situatie rondom Joost Klein
Melder van de Nederlandse punten Nikkie de Jager zal âwat zeggenâ over de situatie rondom Joost Klein. Dat zegt een van de organisatoren van de âEuropapartyâ op het Oldehoofsterkerkhof Sipke Jan Bousema.
De Jager geeft de punten ook vanuit Leeuwarden. Wat ze zal zeggen, is niet duidelijk.
Bron: omroep fryslan
wat zegt hij?
in het liveblog van nu.nl
https://www.nu.nl/songfestival/6312454/live-songfestival-joost-klein-in-zak-en-as-na-diskwalificatie.html
Dat wij het esc paar jaar geleden zo goed hebben georganiseerd, zoveel voor esc gedaan hebben en dan zo genaaid worden
Zou er niet te veel van verwachten though