Songfestival #6

Ik weet niet zo goed of ik nou bozer ben over de Joost-situatie of dat Isräel echt met werkelijk álles wegkomt

17 likes

Weet iemand wat het dreigende gebaar in kwestie was?
Ben trouwens gelijk op zoek gegaan naar een account genaamd Honest Vocal Cunt alleen al voor die naam

3 likes

Omg jongens, ik las wel steeds Joost Klein is een bekende social media weet ik veel wat. Maar ik kom er nu pas achter Joost Klein = EenhoornJoost??? :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Dit is echt zo’n Tom van succession is Mr Darcy geval :exploding_head:

31 likes

Ik blijf het echt bizar vinden joh… dit alles bewijst maar dat je met veel macht overal mee weg komt. Ik begrijp überhaupt niet eens waarom de politie bij zo een iets betrokken is? Ik heb het idee dat de organisatie van het songfestival door politie erbij te betrekken had verwacht dat de publieke opinie direct tegen Joost gekeerd zou zijn en dat ze niet zoveel commotie hadden verwacht.

5 likes

De telefoon van een medewerkster naar beneden geduwd staat op liveblog nu.nl

2 likes

Cornald zegt dat Joost haar telefoon naar beneden duwde, maar hij zegt er ook bij dat hij het niet zeker weet

En als dat klopt was het dus ook niet echt een cameravrouw, die gebruikt toch niet haar telefoon om te filmen

2 likes

Filmt ze dan met haar telefoon? Raar

Wel respect voor AvroTros dat ze gewoon alles transparant zeggen en niet te voorzichtig zijn hierin.

41 likes

Waarom komen de Zweedse cops voor zoiets??

2 likes

Macht

1 like

Wow de telefoon naar beneden duwen is niet eens een dreigend gebaar?? :exploding_head: als er afspraken gemaakt waren en er niet gefilmd ging worden vind ik telefoon naar beneden duwen na herhaaldelijk vragen totaal gerechtvaardigd??

5 likes

“Ik ben er eerlijk gezegd tamelijk woedend over”, zegt commentator Cornald Maas over de diskwalificatie van Joost Klein. Volgens Maas heeft de artiest een telefoon van een medewerkster naar beneden gedrukt. “Joost is meerdere malen door deze vrouw lastiggevallen met een draaiende camera. Hij had al meerdere malen aangeven dat hij niet gefilmd wilde worden”. Maas benadrukt dat hij het niet eens is met de drastische beslissing van de EBU. “Op een gegeven moment komt er natuurlijk naar buiten wat het allemaal heeft voorgesteld, dan zal iedereen constateren dat het niks heeft voorgesteld. Ik zou bijna zeggen fuck de EBU, maar dat zeg ik nu ook.”

Bron NU.nl liveblog

11 likes

Hij tikt bijna de miljoen volgers aan

3 likes

Love it dat Cornald zegt “ik zou bijna zeggen fuck de EBU, of ja dat doe ik nu toch”

33 likes

Het is inmiddels toch ook wel duidelijk dat Maroccan oil zich echt tot aan de schouder diep in de kont van Martin Österdahl zit en hem als spreekpop gebruikt. meten met twee maten was nog nooit zo duidelijk

20 likes

Dit zal dan toch ook wel verder onderzocht worden? Als het er zo dik bovenop ligt. Of denk ik dan te naïef

Was dat filmen niet voor de insta stories van esf? Ik had donderdagavond een paar van zulke stories gezien waarbij je de ontlading ziet van deelnemers na hun optreden donderdagavond. Na een X aantal deelnemers stopte dat abrupt. Dat verklaard ook het verhaal van grijpen naar de telefoon.

6 likes

Ik had hem nooit hoog zitten maar ben van gedachten veranderd. Echt tof dat hij het gewoon zegt.

1 like

Tja, als iemand aangifte doet, wellicht wat aangedikt, dan moet de politie wel lijkt mij

1 like

Dat is een hele goeie van je

2 likes