Songfestival #6

Waarom steeds dat liveblog over Joost zn volgers

8 likes

Bij rtl boulevard zeggen ze dat hij sws alleen boete kan krijgen, voor zijn ‘vergrijp’

1 like

Ik lees nu ook dat avro tros protest aantekent tegen EBU. Wat zou dat inhouden? Kan dat nog invloed hebben op dat hij misschien toch nog mee mag doen vanavond? Lijkt me onwaarschijnlijk omdat het over 2 uur al begint, maar wat willen ze anders bereiken met het aantekenen van protest?

3 likes

Ook nog een boete??? Is hij niet al genoeg gestraft?

2 likes

Verder onderzoek? Verandering van de mensen hoog in de boom bij de organisatie?

3 likes

Ja ik vind het echt zo verschrikkelijk. Ik was op 1 november bij zijn optreden en toen riep iedereen al “joost voor eurovisie” en hij keek er zo naar uit. Ben er echt zo naar van :sob:

7 likes

Van wat ik net las:

‘Er loopt vanuit AVROTROS al een protest tegen het besluit van EBU dat Joost Klein niet mee mag doen aan de finale van het songfestival. “Dat is te laat, want we wilden gewoon dat Joost zou gaan optreden”, zegt Taco Zimmerman, de algemeen directeur van AVROTROS, tegen EenVandaag.’

1 like

Ik ging de benodigde alcohol halen en toen ik aankwam draaide europapa in een auto op de parkeerplaats :sob:

5 likes

Goede vraag, maar Cornald laat ook blijken dat het voor de politie gisteravond ook klaar was en niemand verwachtte dat dit nog het gevolg zou zijn

7 likes

Cornald Maas vanavond: :imp: :devilish: :angry: :triumph: :face_with_symbols_over_mouth:
Jacqueline Govaert: mooi gezongen hoor, en de zaal gaat ook los :blush:

39 likes

Dan lijkt me diskwalificeren in de eerste plaatst al erg disproportioneel.

4 likes

Ben wel heel benieuwd naar Cornalds commentaar vanavond hahaha

4 likes

die petitie gaat ondertussen echt als een speer, 126.000 handtekeningen inmiddels :frowning_with_open_mouth:

7 likes

Bi-zar toch, als je daar afspraken over maakt? Als je nou als EBU zegt: Joost niet zeuren, dat moment hoort bij wat we doen dus we filmen het, dan ben je evil maar goed. Nu heb je samen afgesproken dat niet te doen en doe je het toch?

En wtf mag die Israel delegatie allemaal ongestraft op socials gooien??!

4 likes

Ik hoop dat de overige deelnemers iig iets van Europapa roepen ipv Europe

5 likes

Commentator Cornald Maas zegt dat hij er “ferm” in gaat vanavond. Maas geeft namens AVROTROS commentaar op de uitzending van het Songfestival. Hij kondigt aan “meerdere keren iets te zullen gaan zeggen” over Joost Kleins afwezigheid en de keuzes van de EBU.

:fire: :fire:

23 likes

Ik ga denk alleen de eerste paar minuten kijken maar alleen omdat ik graag Cornald Maas op oorlogspad wil horen.

27 likes

Nee hoor, ik werk in de forensische psychiatrie en heb veel met aangiftes te maken waar helemaal niks mee wordt gedaan :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ik geloof dat ik vooral bozer ben dan verwacht van mezelf over de Joost sittuatie omdat IsraHel alles maar mag doen

3 likes

Cornald :heart::heart:

5 likes