Ik vraag me af of de show vanavond met vertraging zal worden uitgezonden zodat ze eventuele onverwachte protestacties of anderen ongeregeldheden eruit kunnen halen voor het op tv komt ![]()
Ik zie de EBU er absoluut voor aan
Ik vraag me af of de show vanavond met vertraging zal worden uitgezonden zodat ze eventuele onverwachte protestacties of anderen ongeregeldheden eruit kunnen halen voor het op tv komt ![]()
Ik zie de EBU er absoluut voor aan
Joost heeft 1 miljoen volgers nu ![]()
![]()
Trouwens, Europapa officiele clip had eergisteren 8 miljoen views, nu 25 miljoen ![]()
Are u me? Hier exact het zelfde, alcohol halen en bij aankomst van de supermarkt hoorde ik Europapa op de radio ![]()
Kan ik ook tekenen?
Ik moet eerlijk zeggen, totaal geen fan van dit absolute not mine kind of music. Maar zoals ik het allemaal lees vind ik het wél enorm bizar. Eerst vond ik het wel grappig want tjah, eigenschuld. Als hij iets doet wat tegen de regels is, terecht. Maar nu ik er zo wat meer van mee krijg is er gewoon werkelijk niks gebeurt, behalve dat hij netjes aangeeft bij iemand die tracht je grenzen te overschrijden dat hij er niet van gediend is. (mobiel omlaag drukken) of whatever. Er is niemand leed aangedaan, emotioneel niet of fysiek niet. Jah, behalve Joost nu.
Ik wil graag mijn stem ook laten horen voor hem dat ik er niet achter sta wat hier gebeurt. Maar weet niet waar dat kan?
zeker! hier: Petition · Get Joost klein back into Eurovision 2024 - Netherlands · Change.org
edit: inmiddels al 142.000, net was het nog 126.000 ![]()
EBU brengt dit nog naar buiten, ben benieuwd wat er bedoelt wordt met “zo’n klacht”, wat de medewerkster heeft gezegd wat er gebeurd is.
Ik ben het interview met Taco aan het kijken maar had iemand ff dat koperkwintet op de achtergrond kunnen zeggen om niet “the winner takes it all” te spelen
Nog meer mensen aanwezig bij de Europaparty? Ik hoop dat we straks gezamenlijk boe gaan roepen naar Israhell, niet dat die meid daar wat van merkt maar het lijkt me alsnog grappig
Dat heb ik dus ook.
Als je jong je ouders verliest heb je echt het gevoel dat je iets wordt ontnomen. Tenminste, zo voel ik het. En dan wordt zijn grote droom op déze manier wederom van hem ontnomen. Zo sneu en triest.
Hilarisch ook dat bijv Knoops aan tafel zit op npo1. Wel echt smullen voor redacties
Edit haha Henk-Jan Smits ![]()
![]()
Ik huil echt voor Joost. Wat moet die zich kut voelen. En dan ben je nu waarschijnlijk nog contractueel en juridisch gebonden aan allerlei bs waardoor je niet eens los kan gaan over dit besluit.
Gaan jullie nog stemmen, vanavond?
0 stemmers
Wat?
Hij treedt vooralsnog volgende week op op Freshtival
Ik zou graag willen dat dit ook echt gaat gebeuren, maar denk niet dat ik vertrouw op dat er mensen ontslag gaan nemen.
![]()
Oh en
Wie moet je nou geloven hè? Volgens Cornald was er na de verhoren juist reden tot opluchting, dat duidt echt geenszins op een nog lopend onderzoek naar strafbare feiten ![]()