Weet niet of het klopt wat ik zeg, maar er is natuurlijk een x aantal punten te verdelen waarvan nu maar y bekend is geworden. Zou het dan niet dat verschil zijn?
Dacht dat alles gewoon opgeschoven is? Dus als NL 10 punten kreeg en GR 8, dan kreeg GR er nu 10 enz. Aangezien de jury alle 26 acts gerangschikt had
Edit: dus tenzij je ergens kan zien hoe hoog nl stond, kan je mijns inziens niet achterhalen welke punten voor nl waren
Je wordt niet teleurgesteld. Ik heb echt genoten van Cornald. Hij was echt on ![]()
![]()
![]()
Love Bambie thug! Hen is echt een held.
https://www.telegraaf.nl/video/2448441/israelische-zangeres-loopt-weg-na-vraag-over-joost-klein
En fuck them
dat ze maar de tering mogen krijgen. Net als EBU
Die heeft de vlag blijkbaar zelf ook moeten binnensmokkelen, wat ik echt schandalig vind eigenlijk. Dat Eurovisie zich zo profileert als een “plek waar iedereen zichzelf kan zijn” maar tegelijk publiek en artiesten het zwijgen oplegt.
Ik houd van Nemo!!
Ik vind het echt leuk dat Bambie zei ‘The queers are coming’
Haha love them. Ik vind het ook leuk dat hen ook zo hoog geeindigd is met zo’n bizar maar héél gaaf lied.
Uuugh de interviewer die bij Olly Alexander vraagt “is he a good winner”. They, het is they! Gelukkig zegt olly het wel goed in zn antwoord.
En Eden zegt uiteraard ook he.
En love Nemo en Cornald haha🧂
Hebben jullie ook zo’n enorm kater gevoel na gisteren? Normaal gesproken kan ik de dag erna echt nagenieten maar ik heb vooral een knoop in mijn maag (en ja ik snap dat sommigen zulke reacties overdreven dramatisch vinden. Maar het songfestival is een van de weinige dingen waar ik normaal gesproken écht van kan genieten)
Ik heb de puntentelling teruggekeken en Cornald is wel echt een cutie. Hij doet zo zijn best om alle pronounces goed uit te spreken en blijft zichzelf verbeteren.
Ja deze editie was echt oorlog.
Echt lief. Het is voor iedereen nieuw, en in het Nederlands klinkt het zo onlogisch omdat je ineens naar meervoudsvorm gaat. Maar dat hij het blijft proberen is heel fijn.
Als queer vrouw vind ik dit ook zoo powerful
haha zo mooi dat bambie 6e in publiek 6e in jury en 6e totaal is geëindigd 🪬666🧙
Ja en je snapt wel hoe alle witte mannen hier naar gaan kijken.
In de halve finale ging hij nog goed de mist in bij Nemo dus vond het echt fijn te horen dat hij zo actief zijn best aan het doen was dat niet weer te laten gebeuren
Ik vind al die ophef over Israel wel overdreven hoor het is gewoon een goed liedje beter dan al die rare inzendingen die mee doen nederland moet gewoon ook weer een echt goed gezonden liedje insturen ik stem op Marco Borsato
Wanneer komen de deelnemers naar huis eigenlijk? Ben heel benieuwd naar de aankomst van Joost en of hij dan nog iets gaat zeggen
Om iets goeds te zeggen over de Israelische inzending. Ik vond het ook een mooi nummer, goed gezongen, mooie act en goede opbouw. En vind het toch knap dat ze wordt uitgejoeld door een grote zaal en toch doorgaat alsof er niets aan de hand is. Toch ben ik blij dat ze niet hebben gewonnen en ze hadden gediskwalificeerd moeten worden vanwege hun pestgedrag.