Ik hoop dat hij dan een mooi statement kan maken
Wat vinden jullie eigenlijk van de winnaar? Ik heb alleen de halve finales gekeken (en me verder ook niet verdiept in bookmakers etc) en gister niet maar ik moet eerlijk bekennen dat toen ik hoorde dat Nemo gewonnen had ik me zijn act nog goed kon herinneren maar dat ik geen flauw idee meer had hoe het liedje ging.
ik merk dat ik zwitserlands winst best zalvend vind werken. goed nummer, extreem goed gezongen, boodschap, breder effect hopelijk (kijk hoeveel mensen moeite proberen te doen met pronouns nu), sympathieke winnaar, land al lang niet gewonnen etc.
denk qua nummer dat je het een paar keer moet luisteren voor het echt aanslaat.
was wat mij betreft best nog mogelijke uitkomst van gisteravond ![]()
en hoop verder wel dat de EBU implodeert :)))
Was mijn grote favoriet dus heel blij! Bij is het nummer juist wel al vroeg blijven hangen, hele toffe mix tussen zoveel verschillende stijlen. En bizar hoe zuiver die nog kan zingen terwijl die het hele podium rondrent en -springt.
Leuk om al jullie comments te lezen. Ik heb gisteren nog een beetje mee gelezen, maar de puntentelling kon ik niet aan. Heel blij dat Zwitserland gewonnen heeft. En door de manier van punten geven, is het niet zo per land duidelijk geworden hoe racistisch de helft van de landen hebben gestemd. Gelukkig is Israel lager geĆ«indigd dan velen dachten/vreesden. Maar het gif dat de IsraĆ«lische delegatie heeft verspreid, wauwā¦
Gisteravond had Arjen Lubach een optreden in de Achterhoek en stak Joost een hart onder de riem.
Lief toch?
Ik ben vooral trots dan Duitsland voor de eerste keer in 8 jaar niet laatste óf een-na-laatste is geworden š«¶š¼
Waarom doen zij nog elk jaar mee? En Engeland ook? ![]()
Ze hebben echt geen advocaat van de duivel nodig hoor, dat kunnen ze goed zelf.
Ik ben voor!
Zij horen bij de landen die automatisch in de finale staan vanwege hun financiƫle bijdrage. Naast (uit mn hoofd hoor): Frankrijk, Spanje en Italiƫ (die laatste ben ik niet zeker van).
Klopt, Italiƫ ook!
Ik denk niet dat @Neroli serieus was haha, meer een retorische vraag. Buiten het succesje van 2 jaar geleden met Sam Ryder doet het VK het ook vaker slecht dan goed. Hoop dat de big 5 na deze flop editie van de EBU zich toch nog wel even achter hun oren gaat krabben of ze financieel nog willen bijdragen aan zoān toko
Van Engeland en Duitsland wist ik idd wel dat ze betaalden om mee toen! De andere landen niet!
Ik vond Duitsland heeel schattig dit jaar
Joost is blijkbaar gisteravond alsnog naar de Euroclub gegaan:
https://twitter.com/EurovisionShane/status/1789480901660770677?t=FI2EKFFdRJflaqJtHODPsQ&s=19
Love het Belgium petje
- MAMA THERESSA DIVA MARIA
Heb dat nummer van OekraĆÆne echt vast in mn hoofdC LOVE it
Frankrijk was wel echt heel saai toch? Snapte die liefde niet haha
Zouden landen nog naar buiten laten lekken hoeveel jury punten er aan Joost waren uitgedeeld?
Benieuwd wat er nog de komende tijd allemaal nog naar buiten gaat komen