Songfestival #6

Ja en ook af en toe vals. Al vond ik het wel een mooi liedje, maar uitvoering minder.

Ik had gehoopt dat Italie wat hoger zou eindigen, dat was mijn favoriet!

4 likes

denk dat elke moeder van 40+ op Frankrijk heeft gestemd

5 likes

Denk dat minstens de helft van die groep racist is en op Dat Land heeft gestemd.

Btw zie op Twitter ook veel mensen That Country zeggen en dat maakt mensen uit That Country dus echt fucking boos want zij haten het om genegeerd en niet bij naam genoemd te worden.

Omdat ze gister 0x12 jurypunten krijgen hebben ze ook alleen maar die 3 seconden na de publieksstem in beeld gehad en daar balen ze ook van. Geen kushandjes en thank you thank you naar landen toe kunnen doen.

19 likes

Omg ik ga nooit meer dat land bij zn naam noemen

5 likes

Vond dat Estland echt zo underrated was in de stemmen! Ze hadden toch super goede energie en een awesome liedje? Ik snapte er niks van :cry:

19 likes

Ja!! Ik vond Estland echt leuk, had niet verwacht dat ze zo laag zouden eindigen

4 likes

Van Noorwegen ook niet, volgens mij waren ze zelfs laatste toch?

6 likes

Iedereen hier “ oh nee Joost zo zielig in z’n hotelkamer alleen weg te kwijnen ahhh echt ZIELIG”

Joost in de club “ik geloof niet in negativiteit man partyyy”

31 likes

Idd! Stond er echt van te kijken. En ze zeiden ook aan het eind: ‘Dank je wel’, als een statement naar Joost en dus vond ik ze nog leuker dan ik ze al vond haha.

11 likes

Ohh jongens wat een shitshow allemaal. Heb niet live meegelezen maar ben dankbaar voor de updates en nieuwtjes die jullie her en der van het internet plukken!

Ben wel echt blij dat Nemo heeft gewonnen. Supergoede performer, goede zanger, bijzondere stem, staging was cool, liedje met een verhaal en boodschap, gunfactor, leuke outfit. Echt een terechte winnaar.

8 likes

Vraag me trouwens af waarom ze die schaal gisteren niet even voor Zwitserland hadden neergezet :joy: Was toch een beetje stingy voor hen dat laatste winnaars optreden zo? Voor Loreen konden ze toch ook die platen neerzetten vorig jaar?

5 likes

Ik begreep het nummer van Estland niet zo goed. Was in de war met die groep mannen. Het nummer daarna vond ik veel overtuigender, dat was Ierland.

2 likes

Ik vond ze echt super leuk maar ja ik had ze ook al een maand in mijn Spotify staan dus was misschien ook wel biased haha

4 likes

Ik ook hoor! Die stem ook. :drooling_face:

4 likes

Miss dat hen dat zelf wel niet wilde? Was ook nog al een act natuurlijk met die twee backgrounddansers/springers die elke keer op die tol moesten springen. Kan me ook voorstellen dat t voor hen lekker moet zijn geweest om gewoon even vrij over het podium te kunnen rennen/springen. Ik vond ‘t in ieder geval niet af doen aan de act!

10 likes

Haha ja ik ben ook wel biased hoor.

Maar ik zat echt heel ierlands show met wtf! Woow! Cool! En dan tussendoor nog van die onschuldige balletmoves.

3 likes

https://www.reddit.com/r/eurovision/s/DDP4sfmVDk

Heel flauw, maar zag hem voorbij komen en vond het stiekem wel grappig.

9 likes

Vond Estland een beetje KroatiĂ« van vorig jaar. Zo’n groepje melige vage mannen dat niet echt iets kan.

5 likes

Oh ik vond de laagste drie (Noorwegen, SloveniĂ«, Oostenrijk) echt héél verdiend. Zo’n land als Noorwegen heeft volgens mij in elk dorp artiesten rondlopen die zo’n soort act (folk rock / metal) beter kunnen brengen.

9 likes

Vonden jullie het trouwens ook zo lamĂ© dat elk land “what a wonderful show (even better than us!!!) deed”

Echt Liverpool, jullie hadden een veel betere, smoothere show die ook echt voor united by music stond en Zweden kwam met 
. Ai ABBA en 3 mensen uit 1992??

Hoezo goeie show?

25 likes