Songfestival #6

@Kastanjeboom Omg ik ga stuk :joy:

@iloveblush Ik had idd niet eraan gedacht dat zij dat misschien zelf niet wilden haha, maar anders had ik het echt lullig gevonden. Gaf me echt zo’n vibe van…nou dat gaan we niet meer doen hoor jongens we willen naar huis haha

Zeggen ze dit niet elk jaar? Ken het niet anders

6 likes

Dit is toch part of het hele eurovisie toneelstukje? Ook altijd puntenuitdelers die tijd rekken omdat ze nog wat willen zeggen op tv.

2 likes

Van de stukken die ik heb gezien vond ik het zo gemaakt allemaal. Is overigens ook al wat jaren zo, ze (EBU) willen het allemaal zo strak in elkaar zitten en geregeld hebben dat er geen ruimte is voor spontaniteit. Volgens mij zijn zelfs de gesprekjes in de green room al gerepeteerd?

2 likes

Mijn vriend heeft echt een vendetta tegen windows95man om de een of andere reden :joy: Iedere keer als ik het over hem heb doet hij helemaal bitchy over hem hahaha

10 likes

hij is gewoon jaloers :triumph:

6 likes

Hahahaha ja schat de kans dat het gewoon petty Sweden was ook nog steeds gewoon 50% :smiling_face_with_tear: Maar hoop denk gewoon dat hen er helemaal ok mee was

2 likes

Trouwens, waarom had Spanje niet meer punten. Ze hadden imo wel meer verdiend. Vond dat echt een heerlijk optreden en het publiek ging lekker mee.

8 likes

Breaking news!!

17 likes

Waar is dit?

4 likes

Op Instagram op zijn uitzendkanaal

11 likes

Dankje!

1 like

Ik dacht ook dat dit als een soort grap was ingestuurd. Beetje zo’n streetlab side 2 side act (ik kom even niet op een beter voorbeeld).

3 likes

Een collega van me zei al lachend dat dat mijn favoriete act moest zijn omdat hij halfnaakt is :rofl:
Doe mij dan maar Sloveniƫ met die naakte dansers haha

Ja snap ik

Maar had de hoop dat tenminste een iemand gewoon op sarcastische toon had gezegd ā€˜hoe vinden jullie zelf dat het gaat?’ of iets in die trant. Gewoon raar dat niemand behalve Equality man (en je wist dat hij het ging zijn) ook maar iets zei.

Lafjes

8 likes

Ja de delegaties zelf wel, maar ik bedoel de hele ā€˜Bucharest calling’ crowd.

3 likes

Ik snap die vertalingen echt nietšŸ˜‚. Bevriezen? Poetisch? Raar

4 likes

The tech guys waren ook groot fan :pleading_face: :heart_eyes:

https://twitter.com/EurovisionShane/status/1789023535618314691?t=uRO0LgVdS3iXYKTNBmiosQ&s=19

13 likes

ja ik accepteer ook geen Estland slander hoor :triumph: zijn juist dit soort acts die esc leuk maken haha

en ze hadden ook geen geld voor rook/vuur/stage director etc dus daarom zag het er zo knullig uit ook deels haha

14 likes

Hun act, niet zijn act😌

Ik vibd het juist heel goed: hun performance en persoonlijkheid was sterk, goed nummer m, mega goed gezongen, en hun outfit fab ( vind ik zelf altijd een pre haha).

Ik had vanochtend het nummer juist in m’n hoofd, terwijl ik dat niet had verwacht vooraf.

3 likes