Hahaha volgens mij is Hebreeuws echt een heel beeldende taal ofzo, want elke vertaling van een zin naar het Engels is iets als
“magische slechtheid zal korte koren zijn en vlinders brengen ijstijd”
Hahaha volgens mij is Hebreeuws echt een heel beeldende taal ofzo, want elke vertaling van een zin naar het Engels is iets als
“magische slechtheid zal korte koren zijn en vlinders brengen ijstijd”
Ja, Hebreeuws kent voor zover ik weet geen abstracte woorden, alles is concreet.
Ik was gisteren bij de generale repetitie en dit was zo leuk, zaal ging los. Snap niet dat het zo weinig punten heeft gekregen. Zelfde met Spanje, dat was ook heerlijk, maar denk dat het op tv minder goed overkwam.
Geen idee hoeveel mensen hier dit blog volgen maar pff ehct ongelooflijk wat een domper dit jaar is geweest. (ook al heb ik me wel vermaakt met de finale verder). De vergelijking van een leraar die geen orde kan houden en dus op andere zaken super streng gaat doen vind ik goed gevonden.
Is haar account nog live of heeft ze mij geblokt.
Edit: ik heb gezegd dat ze niet zoveel haat moeten verspreiden, maar liefde. En dat de genocide moet stoppen.
Ben nu vast antisemiet
nee ze staat op private nu
denk dat zelfs een arena wel haalbaar is nu hahaha, lijkt me goud ![]()
Hahahahhahah die hele delegatie van Dat Land zijn zo erg aan het seethen omdat Bambi consequent zegt “the whole tol 6 minus one” is geweldig/dapper/whatever hahaha ze zijn zo boos het is echt genieten.
the whole tol 6 minus one
Deze snap ik even niet. Of moet hier twenty six minus one staan?
Bambie Thug was dus 6e met televoting, 6e bij jury, 6e overall = 666, wel toepasselijk
De top 6
Nemo, Oekraïne, Kroatië, Frankrijk en Ierland (nummers 1-4 en nummer 6) zijn allemaal vocaal anti Dat Land en pro Palestina.
Dus de top 6 -1 zijn allemaal goeie winnaars. Ze negeren Dat Land gewoon, en er zijn ook heel veel mensen die online nummer 5 (Dat Land) weg hebben gelaten in de uitslag net zoals tijdens de show er geen nummer 5 was (want dat was Joost). Gewoon negeren dat ze überhaupt hebben meegedaan maakt hun echt heel triggered.
Bambie Thug had vanochtend ook gelijk alweer een story met een Palestina filter haha die is blij dat ze van al die beperkingen af is
echt zin in alle tea die ik oa van bambie verwacht
Ik vond het heeel leuk, had het ook veel hoger verwacht. Vanochtend al paar keer geluisterd.
En had Engeland ook hoger verwacht!
Mij moet je niets laten voorspellen lol.
Het was hem dus ook gewoon baha
zo rustig hier heeft iemand nog wat scoops
Joost is blijkbaar nog in Zweden en de rest van de delegatie is terug naar nl gekomen. Dat is het laatste nieuws ![]()
Ahh volgens mij gaat het verder wel goed met hem hoor, hij mag wel gewoon naar Nederland!
Ja klopt! Hij mag Zweden wel gewoon verlaten gelukkig