Hoeveel punten hebben we gekregen van belgie? Ik wil de rest van die punten die samen 12 maken als korting als ik naar belgie ga. Om het goed te maken.
Publiek 12 punten en de jury 6, maar de jury was dit jaar Waals. Volgend jaar Vlaams. Dus Vlaanderen heeft ons niet teleurgesteld, alleen Wallonië.
Als je de gedetailleerde uitslag bekijkt, zie je dat het vooral aan één Belgisch jurylid ligt dat we slechts 6 punten hebben ontvangen van de vakjury. Zij heeft ons op de 13de plaats gezet.
Maar ja, ik vind dat onze eigen juryleden ook raar oordelen. Ruud de Wild heeft Denemarken op 1 gezet.
ben jij wel in het bezit van een bloeddrukmeter @Krabsalade?
sorry maar ik vind je emoties vermakelijk
RUUD DE WILD
Ik heb een poll gemaakt!
Oh ik had je bericht niet eens gelezen. Zat reacties op Youtube te lezen. Dat die show van Australië oa zo geweldig was.
Deze dag is echt top, lekker napraten en alles bekritiseren. En dan vanavond nog die Pauw special. Ik vermaak me wel. Beetje jammer dat ik een paper moet schrijven, maar deze historische gebeurtenis gaat even voor.
Ja daar noem je ook iemand.
Ik keek gister trouwens op m’n laptop en om de een of andere reden kon ik via de NPO alleen maar met doventolk kijken, nou prima natuurlijk. Vond het zo leuk dat toen Duncan won alle tolken met champagne in beeld kwamen, haha.
Ook knap hoe ze dat doen hoor, de nummers zelf werden ook helemaal vertolkt. Mooi om te zien!
Ik kan dat grappenformat echt niet meer zien. Sorry @Henk niks persoonlijks verder, groeten aan Ingrid.
Geeft niet
Groetjes terug van Ingrid, ze is even bij de shows met de mannen
Wat heeft die emma wortelboer gedaan kan dat nergens meer terug vinden
Ohhhhh jongens ik kon niet meechatten gisteren maar wat was het spannend man. Ben zo blij voor onze Duncie.
@anon39978576 ze had vooral een gekke outfit en betrok alles heel erg op zichzelf (vond ik dan). Ze had een verhaaltje dat ongeveer zo ging: hoi, wat is dit cool, de punten geven is echt een droom van me, ik heet trouwens Emma, woww dit is zo tof! Dit is echt vet! O ja. De 12 punten gaan naar Zweden.
Dit is mijn favo meme nu, kut pewdiepie
@anon39978576 en dit https://www.youtube.com/watch?v=zipU5KD5dCg
Ok, Madonna was kut maar hou gewoon je mond erover en geef de punten.
Ik wil een Emma Exit
O ja jezus hoe kon ik dat vergeten hahahaha
@anon39978576 hier vanaf 2:03 een ministukje van hoe irritant ze was https://www.youtube.com/watch?v=NKo3LlGQWfY
Ik vond die sneer naar Madonna het enige leuke aan Emma