Songfestival

Nee dit mag niet hoor!! Twee van die kabouters die zichzelf een beetje belangrijk vinden

2 likes

Ik ben in mijn hoofd nu al mijn feestje aan het plannen. Echt een droom om een Eurovisie feestje te organiseren.

2 likes

Ik ben sowieso van mening dat Wendy van Dijk alleen nog maar kinderprograma’s mag doen. Ik vind haar zo infantiel altijd.

19 likes

Nee ik wil heel graag steenkolen engels. Het liefst matsoe matsoe " Can i schuif a bit op naar jou toe" engels

7 likes

Zou zooo jammer zijn want in principe zijn er genoeg capabele mensen beschikbaar in Nederland. Maarja die worden natuurlijk weer niet uitgekozen en dan kunnen we 4 uur gaan kijken naar Frits Sissing en Margriet van der Linden.

12 likes

Als we er dan toch een shit show van maken wil ik zanger Rinus of Rapper sjors als diegene die we sturen.

4 likes

Ik zie ook wel voor me dat ze Yolanthe vragen

4 likes

Stel je bent een zangeres, zou je dan meedoen volgend jaar voor Nederland? Want ik zou dat dus niet doen omdat het gastland volgens mij nooit twee keer achter elkaar goed scoort. En alle aandacht gaat dan naar de organisatie ipv naar jou. Ik zou denken van ik wacht wel een jaartje.

Jaaaa stijn en tim!! Love streetlab. Ik ben zo fan van Stijn he haha. Zo lekker lomp.

4 likes

Ja, er ligt geen/minder druk op je. Je hebt toch promotie voor je liedje/album/ep en ik denk dat je op deze manier over het algemeen meer van het festival kan genieten. Het enige jammere is dat je maar een keer mag optreden.

1 like

Wie betaalde Madonna voor haar slechte optreden?
Google is meestal mijn best friend

Oh ja daar had ik nog niet over nagedacht. Is idd wel de meest laagdrempelige editie dan om aan mee te doen.

Het is drie keer gebeurd dat een land twee keer achter elkaar gewonnen heeft (Ierland zelfs drie keer achter elkaar), dus wie weet. En idd wel lekker laagdrempelig, de druk is een stuk minder hoog.

2 likes

Sylvan Adams, een Israƫlische/Canadese miljardair

1 like

Volgens het commentaar gister een rijke zakenman

Edit: Diamonds is sneller en beter geĆÆnformeerd!

Tuurlijk, de gemeente Meppel wil het ook graag organiseren.

Oh nee, was gelukkig niet serieus.

3 likes

Er is dus zo’n stom politiek partijtje die zegt dat het best in het stadion van ado den haag kan, ze moeten alleen dan even een dak op het stadion bouwen. Echt man blijf met je poten van mijn stadion af, er is al genoeg verpest met dat kunstgras voor dat wk hockey

1 like

Hahaha ja die Ralf Sluijs toch? Gaat toch niet gebeuren, dat stadion is echt niet groot genoeg.
Maar hoe hij het ook brengt he, ā€˜even’ een dak op dat stadion, wtf?

1 like

Jeetje ik kijk een jaar niet en we winnen ineens?

2 likes

Nouja ineens…

20 likes