Winnaar
Hahaha ik moest gewoon hardop lachen toen ik me dit voorstelde. En dat heel Europa dan zo zit te cringen van wtf is die man nu serieus zo raar of dit dit een act. En dat heel Nederland muv de zure mensen dan stuk gaat.
Tuurlijk!
Helaas komt die belachelijke formule 1 dan al naad Zandfoort dus ik denk eigenlijk dat Rotterdam veruit de beste optie is. Goeie locatie, AirPort, zelfs een haven, genoeg hotels, goeie venue, mooie skyline.
Als Utrechter zeg ik nee tegen Utrecht. Het is te klein, halve centrum wordt verbouwd. Lijkt me ook geen goed plan.
Jochem Meyer is alweer Wendy van Dijk en Martijn Krabbé aan het opgooien.
Verschrikkelijk. We moeten echt de Zweedse vibe hebben en geen modellen inhuren.
Ik denk dat Gerard Joling en Silvie Meis het moeten presenteren volgend jaar! Denk dat zij het best heel leuk zouden doen eigenlijk!
Ik ben hier natuurlijk de enige die Bram Krikke als presentator wil.
Oooooh in de greenroom lijkt dat me wel wat.
Samen met Henry.
Hahahahaha
Ja! Top ongemakkelijk duo hahah
Ik zit nu in de welbekende after-eurovisie fase waarin alle nummers de hele tijd random in mijn hoofd voorbij komen.
Nee asjeblieft niet die persoonlijkheidsloze sufkutten. Zet er wat caberatiers oid op om de draak te steken met al die opulentie.
Bram krikke
Henry van loon
Ryanne
Arjen Lubach
Misschien die jongens van Rundfunk voor wat filmpjes? Wie hebben we nog meer met humor maar ook een zekere geliktheid?
Ik hoop op iets met een beetje zelfspot en nuchterheid
Martijn Krabbé en Wendy van Dijk zitten toch in contract bij de commerciële? Denk niet dat de AVRO hen dan kan en wil inhuren hiervoor?
Jochem had t op twitter over âNationaal belang dat boven zenders uitstijgtâ
Succes vandaag dan!
Waar bemoeit hij zich mee, ga lekker hypere grapjes maken ofzo.
Ze zouden ons echt om advies moeten vragen.
Ik ben zo bang dat het heel saai wordt.
Echt zin om lekker het hele jaar commentaar te kunnen hebben op alle mogelijke keuzes die gemaakt worden