Nog even een aanvulling:
Hoop dan ook dat Freddy zijn prachtige kookvideo’s tussendoor laat zien.
Of piet paulusma en rob geus dan hebben die ook weer wat te doen.
“Dit was het esf van dit jaar oetmorn”. Of bij een slechte act " the the the koekaratsja deej deej dej daaaaj in the kitchen"
Ik zou Arjen en zn team ook blind vertrouwen. Als hij Yolanthe als cohost zou aankondigen zou ik nog geloven dat daar een plan achter zit.
Nog steeds vind ik Nikkie ook nog een goede optie haha.
Letterlijk niemand wil dit hier.
Hahaha dan kijk ik gewoon echt niet Als je naar die 2 een hele avond moet luisteren…
Ik zou Humberto Tan ergens wel een logische presentator vinden. Zeg maar van al die maibstreem mensjes
Van de big five scoorde alleen Italië zaterdagavond hoog, met een tweede plaats voor Mahmood met zijn lied Soldi. Frankrijk eindigde als veertiende, Spanje als 22e, Duitsland als 24e en het Verenigd Koninkrijk als laatste op de 26e plek. Ook gastland Israël bleef achter op de 23e positie.
Pijnlijk haha.
Ik ben wel benieuwd of wij op z’n Zweeds ESF kunnen organiseren voor rond de 15 miljoen of dat we net als alle andere landen op minimaal het dubbele uit komen.
Spanje had ik echt wel hoger verwacht, van de rest verbaast het me niet
Ik snap Zweden wel haha, ze hadden dit jaar bijna weer gewonnen. Land gaat nog een keer failliet door het songfestival.
Zuunige Hollanders! Maar wij hoeven dan ook geen stadion te bouwen
Azerbeidzjan moest dat wel en die waren in totaal 60 miljoen kwijt las ik net. Koekoek.
Ik wil het best organiseren voor minder. Word het wel een bring your own boose feest. ( zo gaat iedereen naar onze supermarkten goed voor de economie)
Ik ben er zo bang voor omdat Jan bij de Tros hoort en hij heeft het vast al in zijn hoofd gehaald omdat hij altijd al commentaar geeft tijdens het ESF.
Die moesten niet, die wilden. Midden op een woonwijk, tienduizenden mensen werden uit hun huis gezet.
Zo gaat dat in een dictatuur.
Heeft Volendam zich nog niet aangemeld om het te organiseren?
Nee wij zetten straks gewoon een partytent op in Almere, lekker goedkoop
Dat wist ik niet.