Ik wil een Emma Exit
O ja jezus hoe kon ik dat vergeten hahahaha
@anon39978576 hier vanaf 2:03 een ministukje van hoe irritant ze was https://www.youtube.com/watch?v=NKo3LlGQWfY
Ik vond die sneer naar Madonna het enige leuke aan Emma
Ik vond het echt geforceerd grappig doen over de rug van iemand anders terwijl je zelf net zo hard (of misschien nog wel harder) voor lul staat.
Echt?
Ik herkende iedereen
every step You take
Oh was er een chat. Zie ik nu pas
Goeie quizvraag om avatars te machten bij forumnamen haha
was er een chat. was er een chat. ja er was een chat en water is nat. gekkie.
Vond het al zo vreemd dat het topic best rustig was.
Nee sorry er waren geen vikingen dit jaar .
Als ik Emma zie, moet ik altijd alleen maar denken aan die hele docu over dat zij niet kan klaarkomen. Ik kan haar daar gewoon niet meer los van zien…
Edit: het was een aflevering van Spuiten & Slikken
Los daarvan: https://www.nrc.nl/nieuws/2019/05/19/wie-gaat-het-miljoenen-slurpende-songfestival-betalen-a3960755
Interessant!
Niet voor ons hoor. We kunnen nog het hele jaar judgen over de locatie, presentatoren, etc
Haha ja dat wel, maar toch weer een heel jaar wachten voor het weer zo ver is 
Maar wie was Serhat dan? Ik dacht dat jij het was maar jij was er al in al Leeuwensnart. Tenzij je gewoon op twee schermen zat. Of het was gewoon echt Serhat die naast tandarts/Leonard Cohen impersonator/Eurovisie legende, ook FF-er is.
Ik heb volgens mij een crush op Mahmood 
Omg i looooved it. Heb helaas de chat en veel op het forum gemist omdat ik zat te appen met vrienden. Een vriend van me had 320 euro ingezet op de winst van Duncan :’’’’) Dus dat was ook echt heel spannend.
Mijn oom is jaren voorzitter geweest van een fanclub van het songfestival en heeft allemaal video’s etc dus het leeft bij mij echt al jaren en ik vind het wel leuk dat het nu dan iets populairder lijkt te worden.
Van degenen die niet naar de finale door zijn gegaan was Letland wel een favoriet van me trouwens, vond het beetje een Katie Melua vibe hebben