95% van NL heeft geen idee wie zij is haha
Ja ik ook! Kost me 10 jaar van mān leven door de spanning, maar het was echt tof op deze manier.
Weet ik, maar ik weet niet of zij dat zelf ook zo ziet⦠Ik zie haar er wel voor aan om zoiets dan te willen doen
Oh nee ik helemaal niet eigenlijk. Heb haar nog nooit de wens zien uitspreken iets voor tv te gaan doen
Zo irritant ook dat super veel BNāers nu op twitter retweeten als ze genoemd worden in een āIk denk dat insert BNāer volgend jaar het moet presenterenā. Heb oa Georgina Verbaan, Arjan Lubach en Tim Hofman dat al zien doen.
Ik snap trouwens niet waarom veel mensen iets pas āsongfestivalwaardigā vinden als er een of ander overdreven kitscherig optreden bij komt kijken.
Laten we hopen dat jij gelijk hebt dan, want het zou behoorlijk cringey worden als zij iets zou gaan presenteren haha
Ik zou bijna een Neder exit willen voor dit. Of de grenzen dicht voor belgie en duitsland. Verraders
Ach zolang cyprus en griekenland elkaar hoe dan ook die 12 punten blijven geven weet je dat die vakjuryās nergens op slaan
ik vraag me ook echt af of ze dat nog een soort van indekken bij het juryoptreden en dan bij een mislukte act great, amazing wonderful voice roepen.
Hoeveel punten hebben we gekregen van belgie? Ik wil de rest van die punten die samen 12 maken als korting als ik naar belgie ga. Om het goed te maken.
Publiek 12 punten en de jury 6, maar de jury was dit jaar Waals. Volgend jaar Vlaams. Dus Vlaanderen heeft ons niet teleurgesteld, alleen Walloniƫ.
Als je de gedetailleerde uitslag bekijkt, zie je dat het vooral aan ƩƩn Belgisch jurylid ligt dat we slechts 6 punten hebben ontvangen van de vakjury. Zij heeft ons op de 13de plaats gezet.
Maar ja, ik vind dat onze eigen juryleden ook raar oordelen. Ruud de Wild heeft Denemarken op 1 gezet.
ben jij wel in het bezit van een bloeddrukmeter @Krabsalade?
sorry maar ik vind je emoties vermakelijk
RUUD DE WILD
Ik heb een poll gemaakt!
Oh ik had je bericht niet eens gelezen. Zat reacties op Youtube te lezen. Dat die show van Australiƫ oa zo geweldig was.
Deze dag is echt top, lekker napraten en alles bekritiseren. En dan vanavond nog die Pauw special. Ik vermaak me wel. Beetje jammer dat ik een paper moet schrijven, maar deze historische gebeurtenis gaat even voor.
Ja daar noem je ook iemand.