Songfestival

Tweets met meningen van mensen onderin het beeld lijkt mij ook wel leuk

4 likes

Ivo Niehe zou er wel unaniem een belachelijk groot succes van kunnen maken.

25 likes

ik zit de uitslag nog eens te kijken en ik heb toch best te doen met Zweden. Zijn reactie :pleading_face:

3 likes

Ja daar dacht ik ook nog aan. Met zijn 26 talen.

4 likes

Ze hebben het ook echt gemeen gedaan vond ik. Zo lang wachten en hij zat niet eens dichtbij met hoeveel stemmen hij kreeg. Echt sneu zijn hoop zo omhoog halen

6 likes

Je bedoeld een balkje met quotes van FF er in natuurlijk.

1 like

En dan aan het einde met zijn allen zingen. Want wie niet tegen zijn verlies kan… die is maar zielig hoor. En dan degene met de minste punten groot in eeld.

8 likes

Dat ja! Zullen we een lijst met al onze ideeen insturen?

2 likes

Ik vind trouwens wel moeilijk kiezen wat nou mijn hoogtepunt van gisteren was; de winst of mijn vriend die in paniek opbelde wat hij moest doen omdat een vogel 20m voor zijn bestemming (een housewarming) op zijn hoofd had gescheten.

52 likes

ja vind ik ook!

Ja, een standbeeld van de tweede plek in eelt lijkt me ook wel spectaculair :joy::confounded:

Hahah wat erg! Wat heeft hij uiteindelijk gedaan? Ik zou helemaal in een scheur liggen als mijn vriend dit zou meemaken.

:joy::stuck_out_tongue_winking_eye: ik bedoelde natuurlijk beeld hahaha

1 like

Hij ging me foto’s sturen zodat ik kon beoordelen hoe erg het was :roll_eyes: Uiteindelijk heb ik gezegd dat hij zich niet aan moest stellen en meteen naar de wc moest gaan om het even uit zijn haar te spoelen bij de kraan.

2 likes

Die nul punten voor Duitsland waren trouwens wel een mean girls momentje :ok_hand:t2:

https://i.pinimg.com/originals/fb/1f/f7/fb1ff7e5dd4b054ad6ccb272c18c931c.jpg

27 likes

Ik bedacht me net: zou Mascha zich niet als vrijwilliger opwerpen om het te presenteren? Ze heeft immers een jaar in Murica gewoond, en ze spreekt naar eigen zeggen vloeiend Engels (:joy:). Of anderen dit zien zitten, is natuurlijk een heel ander verhaal…

2 likes

Wow, goals!!

Dan gaat de uitslag ook lekker snel: jullie hebben allemaal de 2e plaats, maar er was 1 iemand net iets beter…

1 like

Alsjeblieft niet zeg

2 likes

Ik verwacht ook een optreden van de toppers met Shine :joy:

2 likes