Songfestival

https://twitter.com/appelmoersch/status/1130102260476895233?s=21 :eyes:

Als ik Emma zie, moet ik altijd alleen maar denken aan die hele docu over dat zij niet kan klaarkomen. Ik kan haar daar gewoon niet meer los van zien…

Edit: het was een aflevering van Spuiten & Slikken

Los daarvan: https://www.nrc.nl/nieuws/2019/05/19/wie-gaat-het-miljoenen-slurpende-songfestival-betalen-a3960755

Interessant!

Dit ben ik nu :disappointed_relieved:

21 likes

Niet voor ons hoor. We kunnen nog het hele jaar judgen over de locatie, presentatoren, etc

5 likes

Haha ja dat wel, maar toch weer een heel jaar wachten voor het weer zo ver is :frowning:

2 likes

Maar wie was Serhat dan? Ik dacht dat jij het was maar jij was er al in al Leeuwensnart. Tenzij je gewoon op twee schermen zat. Of het was gewoon echt Serhat die naast tandarts/Leonard Cohen impersonator/Eurovisie legende, ook FF-er is.

7 likes

Ik heb volgens mij een crush op Mahmood :upside_down_face:

13 likes

Omg i looooved it. Heb helaas de chat en veel op het forum gemist omdat ik zat te appen met vrienden. Een vriend van me had 320 euro ingezet op de winst van Duncan :’’’’) Dus dat was ook echt heel spannend.
Mijn oom is jaren voorzitter geweest van een fanclub van het songfestival en heeft allemaal video’s etc dus het leeft bij mij echt al jaren en ik vind het wel leuk dat het nu dan iets populairder lijkt te worden.

Van degenen die niet naar de finale door zijn gegaan was Letland wel een favoriet van me trouwens, vond het beetje een Katie Melua vibe hebben

8 likes

Ik ook!!

1 like

Was wel moeilijk hoor, toen er een Leeuwenwrat binnenkwam. Geen idee wie dat kon zijn.

15 likes

De Alberto Stegeman van dit forum.

5 likes

De reactie van die Zweed deed me denken aan deze gif

40 likes

Hahahhaa jaaa inderdaad!!

1 like

Volgens mij had iemand in dit topic een gif daarvan gezet

Ach goss daar is ieh ineens heel schattig

Hahaha wij hadden het er gisteren nog over dat hij zo’n typische bad boy is in een boyband die dan met zijn armen over elkaar staat op de album hoes :joy:

5 likes

Precies dit :grimacing:

1 like

Ik ook! Noorwegen had achteraf ook wel mogen winnen wat mij betreft
Sowieso vanwege de epic yoik guy haha. Dat schudden met zijn hoofd dat hij ook iedere keer doet nadat hij zingt zo adorable

3 likes

Omg dit moet ik toch echt weer even delen :joy:

38 likes

Ja, echt bizar. Ik had het nummer voor de finale niet eens gehoord, ik bedacht me pas eind van de zaterdagmiddag ‘oh ja Eurovisie’ (ik kijk elk jaar) en toch gejankt toen hij won. Slaat nergens op, maar ik moest ook huilen toen ik er achter kwam dat mijn lievelingszwaan verhuisd was, dus de tranen zouden me niet moeten verbazen.

5 likes