Ik vind het nog steeds sneu voor de hete Spanjaard dat ie zo laag is geëindigd. Zijn act was chaotisch maar wel een feestje. Op de Instagram van avrotros songfestival stond trouwens een story met de polonaise door de hele greenroom
Ik ook eigenlijk! Ik vond hem serieus een super catchy nummer hebben en ik verwachtte echt wel dat hij het ok zou gaan doen eigenlijk
Hij moest eens weten!!
Mahmood’s nummer is ook de enige die ik eigenlijk buiten het eurosongfestival zou luisteren, de betekenis zou ook heel goed moeten zijn als ik de ittalianen op tumblr moet geloven
Hier hoorde hij het goede nieuws
Ik zit nu weer dat stuk met conchita, mans, verka en foureira te kijken en dat was wel echt mn hoogtepunt! Na onze winst natuurlijk
Mans is altijd een hoogtepunt
Livestream voor persconferentie zometeen.
Komt ook misschien ook meer informatie over waar het georganiseerd wordt enzovoorts.
Misschien wel geraldine
Hmm zou kunnen. Hoewel er zat mensen zijn die enkel zaterdag kijken. Zie Italië bijvoorbeeld. Die heeft daar geen last van gehad.
Denk vooral dat zijn laatste startplek in zijn nadeel heeft gewerkt, helaas!
Zit ook de persconferentie te kijken. Wat is hij cute he
Ja net ook, welke korte termijn? Ik kom net uit het vliegtuig. Doet ie goed inderdaad.
Voor de Mans liefhebbers, de volledige versie van zijn cover van Fuego:
Nu lekker RTL Boulevard met zooooveel songfestival dingen
die zijn beter bezig dan de npo
Yes, ze staan ook op spotify!
Dancing Lasha Tumbai kan ik nog nergens vinden, dus ben bang dat ze die niet releasen
Volgend jaar een hysterische FF songfestival party???