wut
Ik vind dat Patty iets te hard uithaalt naar Emma, maar verder wel met haar eens. Ze had zich een stuk professioneler mogen opstellen. Ik hoop dan ook echt niet dat ze het volgend jaar gaat presenteren. Daar lijkt ze ook nog helemaal niet klaar voor. Laat haar maar lekker Spuiten & Slikken blijven doen.
Edit: Vooral die opmerking over drugs vond ik onder de gordel.
dat gegil kwam pas in een montage over duncanās winst nadat eurovision was afgelopen
Bedoel je Duncan? Die is namelijk biseksueel maar heeft een vriend. Maar ik zie niet echt waarom dat zoān big deal is
ik hoop in 2020 toch wel op een glorieuze terugkeer van Double Date
Ik luister al de hele dag songfestival liedjes en muziek van Hatari, my neighbours must love me
IK OOK
Anders geef ik mezelf wel vrijwillig op, want ik kan net zo goed zingen
nu songfestival toch een aparte categorie hier isā¦
@Roguee hahaha die handdruk is ook echt hilarisch
@instantramen Haha het is misschien beter het te scheiden idd, de hatari fandom zit denk ik weer net een stapje boven de algemene eurovision fandom haha
Hij staat weer gewoon onder entertainment. Hij was apart omdat de link naar de chat anders ook te gebruiken was voor niet-leden. En dan konden wij er helemaal geen wijs meer uit natuurlijk.
Hahahaha die zat ik gisteren ook te kijken, dat stuk met Hyacinth ging ik echt stuk om
Ahh de vader van Cornald is plotseling overleden. Arme Cornald.
ohhh sneu zeg jeetje!
Weet iemand waar je alle punten van ieder land goed kunt aflezen?
Hier!