Songfestival

Hahaha :rofl: Mooi.

1 like

The plot thickens!!! Omg. Ik zat gisteren na te denken, en herinnerde me dat mijn vriend en ik in de supermarkt stonden in Reykjavik, en dat er een gast binnen kwam die helemaal in het leer gekleed was, en harde muziek aan het afspelen was. Hij haalde ons ook in toen we liepen. Toen rende hij langs ons, en zei ik nog dat ik me in de matrix waande. Helaas kan ik me er niet veel meer over herinneren, en mijn vriend ook niet echt. Maar hij bevestigde wel dat het gebeurd was :joy:. Ik ben ervan overtuigd dat het 1 van hen was.

2 likes

Annechien inwisselen voor Dionne Stax (zag haar gisteren voor het verkiezingsdebat met Winfried en dacht meteen Songfestival) (Of Annechien ipv Ellie)
Dan lijkt me dit echt een heel leuk viertal!

1 like

Ik vind Mahmood ook wat hebben idd! Sowieso was zijn nummer 1 van de beste ook naar mijn mening.

6 likes

Ja dit heb ik ook met Mahmood! Ik heb gisteren ook nog allemaal interviews met hem zitten kijken. Ik versta helaas wel maar amper Italiaans.

3 likes

haha dus…ik heb gedroomd over Matthias van Hatari. We zaten in een stadsbus op weg naar Tel Aviv centrum en hij liet me zn tattoos zien (die hij niet heeft?). Daarna verzamelde ik al mn moed om hem mee uit te vragen en toen rende hij snel de bus uit.

de liefde is nu over.

9 likes

Ik heb letterlijk constant of dat nummer van Italiƫ, of dat nummer van Zweden in mijn hoofd. En heel soms komt Polen ook nog tussendoor.

4 likes

Ik heb zoveel seksuele gevoelens voor Mahmood. Het is niet gezond.

8 likes

KIJK DAN

9 likes

Same, ik luister mahmood nonstop gewoon. Liep net langs een terras en daar speelde ze zijn nummer gewoon af, echt super leuk hoop ook dat hij bekend gaat worden.

9 likes

Soldi van Mahmood is bij mij ook het meeste blijven hangen. Sowieso al veel sympathie voor hem vanwege al die controverse rond hem in Italiƫ bij vooral extreem-rechts. Ik zie ook dat hij vorig jaar een album heeft uitgebracht.

3 likes

ik vind soldi ook echt te gek, was echt blij verrast dat hij 2e is geworden!

in dit filmpje met leuke backstage beelden zie je Duncan ook een poging doen tot het mee playbacken van Soldi haha (3:23)

7 likes

Ik heb dus echt geeeeen idee meer van dat nummer?? Alleen die ketting aan z’n broek heb ik onthouden haha

Ja he. Ik vind Dionne echt 3x niks, liever Amber dan. Annechien doet ook verslag van Noorderslag btw.

1 like

Ik heb ook niets met Dionne, maar toen ze daar met die man stond zag ik ineens zo’n Songfestival-duo :stuck_out_tongue:
Wist niet dat Annechien dat deed, vind haar altijd wel leuk maar een beetje stijfjes bij het journaal, maar dat past natuurlijk wel bij de rol. Als ze ook een festival doet, zal ze ook wel wat losser kunnen zijn.

1 like

Ik ook en ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet hahaha

Vind Italiaans sowieso een onwijs sexy taal maar Arabisch vind ik nóg geiler
Ook al zingt hij nog geen 10 woorden in het Arabisch maar okƩ :sweat_smile:

Ughhhh voel me echt weer een 12 jarige
Hij komt ook zo mysterieus over en dat maakt hem nog aantrekkelijker vind ik

4 likes

24 likes

Ik vind dat Simone Weinans een van de presentatoren moet worden!

7 likes

Hatari heeft een nieuw liedje! Samen met een Palestijnse artiest dus dat is gaaf. Ik moet soms nog steeds even wennen aan het geschreeuw :see_no_evil: Ik luister zulke muziek normaal niet maar Hatrid mun sigra vond ik ineens wel leuk

9 likes

Ik probeerde het toen ik met mijn vriend songfestival karaoke ging doen, maar hield het nauwelijks 1 liedje vol :joy:

5 likes