Ahw ik word hier zo blij van!
Amsterdam zou inderdaad echt een gemiste kans zijn. Rotterdam is internationaal best wel up and coming dus lijkt me wel een goeie optie.
Ahw ik word hier zo blij van!
Amsterdam zou inderdaad echt een gemiste kans zijn. Rotterdam is internationaal best wel up and coming dus lijkt me wel een goeie optie.
Rotterdam idem, dan is Feyenoord ook net kampioen dus lijkt me niet zo handig
haha, you wish!
Maar ik denk trouwens dat Rotterdam wel een goede optie is.
Amsterdam zou ik leuk vinden want moet er voor studie dan wonen. Snap dat het alleen niet echt handig is, rotterdam lijkt me een goede plek, groot en dichtbij amsterdam en schiphol zodat mensen niet uren hoeven te reizen.
Hier zat ik ook al aan te denken. Is dichtbij het station plus alles is dan dichtbij eetgelegenheden enzo
Vond dat UK ook echt niet laatste plek verdiende als je t vergelijkt met een gedrocht van een nummer zoals Duitsland
Om het allemaal nog maar even kutter te maken
Omg love them so much
Zat gisteren ook nog een filmpje te kijken over hoe ze een frisdrank sponsoren en dat ze nou eenmaal met bedrijven moeten samenwerken om kapitalisme te stoppen ik ging helemaal stuk.
2020! En dan daarna met zān allen erheen!
Ik ga straks mijn feest decoraties opruimen enzo, het heeft er nog gestaan tot vandaag, maar nu moet ik echt gaan opruimen. Eigenlijk wil ik niet want ben nog steeds keihard aan het ontkennen dat het weer afgelopen is voor een heel jaar
Hhahah ik hou hier echt van, ik ga denk ik ook iets kopen
Ja ik vond het Britse nummer leuker dan die van Zweden (maar met mij dus niet veel anderen). Denk dat John de Zweed met het Britse nummer ook wel hoog was geeindigd!
De zangeres moest een contract ondertekenen waarin stond dat zij een ambassador moest worden voor het land en dat zij alle kosten zelf moest betalen, ook mocht zij dan niet meer in Rusland of in de buurt van Rusland optreden wat haar natuurlijk veel inkomen ging kosten. Dus toen heeft zij de deelname geweigerd.
Ik geloof dat ze uitspraken over Rusland hadden gedaan, maar weet het niet zeker.
Volgens mij kregen andere kandidaten daarna ook nog de kans om Ukraine te vertegenwoordigen maar iedereen weigerde. Ik snap het wel omdat ze dan ook de belachelijke regels van dat contract hadden, en MARUV was zo populair, ik denk dat je meteen een minpunt had als je āde vervangerā was
Ja klopt ik wilde dat net bij typen. Maar ik vond het heel jammer inderdaad, zij had makkelijk top 5/10 kunnen halen met haar nummer.
ahahaha love Patty.
Haha wat sneu?
Wauw, het is ook nog slecht gedaan, je hoort gewoon dat het bewerkt is.