mijn god zeg. al die bn’ers die nu over elkaar heen buitelen om zichzelf in de kijker te spelen voor het festival waar ik ze normaal nooit over hoor.
het begint tamelijk genant te worden deze eigenpijperij
mijn god zeg. al die bn’ers die nu over elkaar heen buitelen om zichzelf in de kijker te spelen voor het festival waar ik ze normaal nooit over hoor.
het begint tamelijk genant te worden deze eigenpijperij
Ja, top idee. Dat we het buitenland confronteren met haar ushi en dushi typetjes. Kan ze meteen zien hoe daar internationaal op gereageerd wordt
Precies, ik zou eigenlijk wel graag iemand hebben die in verband staat met songfestival. Ben nog steeds voor Douwe Bob
Ik vind het stiekem nog best jammer dat San Marino niet heeft gewonnen voor de leuk.
Say na na na …
martijn zal dan voornamelijk in de green room zitten dichtbij de net 18 jarigen met zn natte oogjes
ik weet eigenlijk niet wie ik wil, lize korpershoek lijkt me wel grappig
hehe dream ESF:
Presentatie: Vieze Fur en Geraldine
Greenroom: Fred van Leer
Overpriced afsluitingsact: Cher (kan de autotune gewoon gelijk aan)
Sorry Jan en Cornald maar jullie moeten gewoon commentaar blijven doen want is goud.
Kunnen we Geraldine veranderren… Mag haar niet, geen idee waarom maar ze irriteert me
Haha zo lang het maar niet Glennis, Ilse of die Emma is!
Ik zal jouw verzoek wel even doorsturen naar Double Date. Ik neem aan dat ze mij wel even een e-mail terug zullen sturen…
Ik vrees echt dat Emma het gaat presenteren. Duncan is ook helemaal enthousiast over dat idee.
Ik vind Airen Mylene opzich ook nog een leuk idee als presentatrice.
Ik weet het niet hoor, ik denk dat ze zich bij veel mensen wel verkeerd in de kijker heeft gespeeld.
En Duncan zei toch alleen wat over jong talent, of heeft ie er naderhand nog wat over gezegd? Nou ja, gelukkig zal hij er weinig over te zeggen hebben waarschijnlijk.
Hahahha geweldig
Ik zou Geraldine samen met Jan wel heel leuk vinden!
Versteegh hoop ik?
verloop vd puntentelling gevisualiseerd. wel geinig om te zien. en nu snap ik waarom het zo ongekend spannend was haha
Oh ja haha zeker niet Jan smit