Songfestival

Deze lijst. :rofl:

2 likes

Haat aan Hatari.
Liefde voor Tamta.

Haha dit is echt grappig met jouw onderschrift :joy:

2 likes

Vind dit ook echt een grappig filmpje! Amerikaanse knderen, volwassen en een bejaard iemand die reageren op de top 10.

5 likes

Foreshadowing :wink:

Hatari doe eens even een tourtje door het vastenland van Europa.

3 likes

Nee. Ligt in de Kaukasus samen met Armenië en Georgië, aan de andere kant van Turkije zeg maar.

Balkan is Kroatië, Bosnië, Montenegro, Servië, Kosovo, Albanië, Noord-Macedonië, Griekenland, Roemenië en Bulgarije. Slovenië eigenlijk niet, maar die wordt er meestal bij geplaatst. :nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face:

1 like

Ik wil ze serieus gaan stalken in reykjavik ofzo :joy:

hallo matthias

7 likes

Als ijsmummy zal dat ook totaal niet opvallen. :upside_down_face:

1 like

Hahaha idd, me tweede thuis :joy:

1 like

Haat aan Hatari.
Liefde voor Tamta.

:joy: sorry ik moest deze kutgrap even maken

3 likes

De zang van Hatari doet mij extreem denken aan Merijn van Temptation Island een paar jaar geleden. Kan het daarom al helemaal niet meer serieus zien.

2 likes

ik ben echt blij dat ik dit niet zie hahaha

4 likes

Jaloers… Zal wel door het kapsel komen, maar die hebben zo veel jongens tegenwoordig.

Back2songfestival ik hoop dat er volgend jaar weer wat meer gekke acts bij zitten. Vond het dit jaar toch wat simpel soms.

En ik luister nog bijna elke dag thunder and lightning it’s getting exciting van Sergey. Ga zo lekker op dat nummer.

2 likes

Onadat je samen met mij met de zanger van Azerbeidzjan beschuit wil eten en geen Fuck geeft om guilty pleasures en de Baltische staten?

2 likes

Hahaha ja ik vond die andere toch niet zo leuk :joy:

3 likes

Ik moest trouwens nog lachen omdat de epic yoik guy van noorwegen echt super erg op mijn eerste rij instructeur lijkt, maar dan wel knapper haha

Ohhh en hij heeft een kanaal waar hij hardcore rapt en shit!
Vergeten te delen hier! haha

2 likes

Taarten van Hatari, nu bij Zapp IJsland.

9 likes

Ik heb m’n hart verloren aan Allesandro
Het was waarschijnlijk toen ik je zag in die show

13 likes

Hahaha pretty much :joy:

1 like