Het worden sowieso presentatoren van de NPO, want die staan op de loonlijst. Misschien dat voor die tijd nog wel iemand overstapt die het heel graag wil haha.
Maar: met gewoon 5 songfestivals per dag hou je alsnog 4,375 miljard over om de songfestivals een extra boost te geven.
Of je geeft de eigenaren van FF een miljard als dank om de server van FF in de lucht te houden tijdens ESF en dat de aankomende jaren te kunnen blijven garanderen.
Hopelijk mogen er in de aanloop meerdere topics over dit onderwerp komen? Ik vind het nu al soms niet zo overzichtelijk als het over de plaats/deelnemers/wie er wel of niet heen gaat gaat
Het is inderdaad aangepast!
Vind het juist wel gezellig die chaos haha
Ja het is wel gezellig, maar ik ben bang dat het over een tijdje echt te vol wordt. Als er 100 nieuwe berichten zijn weet ik echt niet meer wie op wie reageert
Ooohh wat zielig als het inderdaad klopt dat Polen een finaleplaats is misgelopen. Dat kunnen ze niet meer goedmaken
Hooguit dat Polen volgend jaar direct mag meedoen aan de finale zonder tussenronde.
Ten gunste van Belarus zelf ook, ouch.
Ik had even een momentje. Twee jaar terug ben ik met mijn vriend naar Reykjavik geweest, en blijkbaar woont?/en werkt Hatari daar. Dus nu zat ik te grappen met mijn vriend dat we Hatari misschien weleens langs hebben zien lopen ofzo. Sowieso omdat er echt bijna niemand woont in IJsland, en de kans om mensen daar tegen te komen dus verdriedubbelt. Toen bedacht ik me later ook nog eens dat er een gay pride event was terwijl we daar waren, waar ze blijkbaar vaak optreden. Nu dacht ik eerst van⦠twee jaar geleden waren ze misschien nog geen ding, maar ik ging het googelen, en ze zijn dus al een band sinds 2015. Ik ging ook bekijken waar ze touren etc. En die clubs zijn serieus nog geen 15 minuten lopen van de Airbnb waar we zaten. Ik ben ervan overtuigd dat ik ze vast weleens ergens moet hebben gezien ofzo Echt zoān gekke gedachte dat ze misschien wel ergens op de achtergrond van mijn toeristenkiekjes staan ofzo hahaha. Uiteraard in leren get-up
Hahaha I know echt erg . En volgens mij wel! Maar geen idee meer waar het over ging haha. Hoe ging jouw droom dan?
HAHAHA omg ik ga stuk Als je een gedeelte van Israel moet afhuren om seks te hebben, moet het wel een intense sessie geweest zijn
hahaha
Hahahaha ok dat is iets logischer dan een stuk van Israel afhuren. Ik zie het al voor me, even snel seksen voordat je in de arrival hall aan komt waar mensen met bloemetjes je staan op te wachten
Hahahaha je brein hypet ze wel enorm Stel je voor als het irl van die ā het is weer woensdagā jongens zijn hahaha.
Hahaha nou I canāt blame you gezien ze met dit soort videoās komen
Vind het nummer Bidrod Mistaka zo chill. Studeer er ook echt goed op.
JA! Ik vind serieus al hun nummers goed, en luister ze vet vaak. Ze staan ook allemaal in mijn spotify lijst
ik leer een hele andere kant van mezelf kennenš³
Anders ik wel