Ik heb dus echt geeeeen idee meer van dat nummer?? Alleen die ketting aan z’n broek heb ik onthouden haha
Ja he. Ik vind Dionne echt 3x niks, liever Amber dan. Annechien doet ook verslag van Noorderslag btw.
Ik heb ook niets met Dionne, maar toen ze daar met die man stond zag ik ineens zo’n Songfestival-duo
Wist niet dat Annechien dat deed, vind haar altijd wel leuk maar een beetje stijfjes bij het journaal, maar dat past natuurlijk wel bij de rol. Als ze ook een festival doet, zal ze ook wel wat losser kunnen zijn.
Ik ook en ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet hahaha
Vind Italiaans sowieso een onwijs sexy taal maar Arabisch vind ik nóg geiler
Ook al zingt hij nog geen 10 woorden in het Arabisch maar oké
Ughhhh voel me echt weer een 12 jarige
Hij komt ook zo mysterieus over en dat maakt hem nog aantrekkelijker vind ik
Ik vind dat Simone Weinans een van de presentatoren moet worden!
Hatari heeft een nieuw liedje! Samen met een Palestijnse artiest dus dat is gaaf. Ik moet soms nog steeds even wennen aan het geschreeuw Ik luister zulke muziek normaal niet maar Hatrid mun sigra vond ik ineens wel leuk
Ik probeerde het toen ik met mijn vriend songfestival karaoke ging doen, maar hield het nauwelijks 1 liedje vol
Voor grunten heb je in elk geval technieken dus ik denk voor geschreeuw ook wel?
(mijn vriend luistert graag naar dit soort muziek haha, dus ik heb het ooit eens uitgebreid gegoogled omdat ik me precies hetzelfde afvroeg )
Het gaat hier nu al een aardige tijd over die Hatari, dus nu ben ik geïntrigeerd haha.
Ik vond het nummer van het songfestival best wel naar, werd er een beetje misselijk van? Ik hou meer van vrolijke muziek dus snel bedacht dat het niets voor mij is.
Maar hebben zij een soort statement/levenswijze die jullie tof vinden? Zijn ze activisten voor iets? Ben snel door de clip gescand, ziet er wel tof uit, alleen dat enge stemgeluid haha, ik kom er niet overheen.
Voor mij ging het zo:. Toen ik het nummer voor het eerst hoorde vond ik het al gelijk tof. Toen ik de tekst begreep vond ik het super savage dat ze dat naar het songfestival gingen sturen omdat het altijd over liefde, vrede etc. gaat. Het optreden vond ik ook echt super gaaf, waardoor ze officieel mijn favorieten werden naast duncan. Maar pas toen ik hun interviews en de satire erom heen zag werd ik officieel fan eigenlijk. Dat hele ‘neerhalen’ van kapitalisme terwijl ze een frisdrank sponsoren en merchandise aanprijzen vind ik echt te grappig. En sowieso zijn het gewoon echt grappige gasten en super weird. Ik hou er gewoon van
Ik denk ook dat de humor een grote rol speelt waarom ik een crush op Matthias heb ontwikkeld
3u lang Arcade luisteren
nee grapje. ik ben naar zijn optreden in het zonnehuis geweest en daar speelde hij allemaal onbekende, zelfgeschreven nummers en het was fantastisch❤️
Dit kind Duncan komt er ook in voor.
Ik vind alles aan ze verschrikkelijk dus ik snap het blijvende enthousiasme hier helemaal niet
Ik las hier laatst van iemand dat ze helemaal obsessed kan zijn door bepaalde personen, dat herken ik zó erg. Ik heb ook vaak periodes (soms dagen, soms weken of maanden) dat ik obsessief bezig kan zijn met bepaalde muzikanten, acteurs oid. Heb ik nu met ons Duncan.
Ga zeker kaartjes voor het concert proberen te scoren morgen!
Misschien vragen ze i.p.v. doutzen wel romee strijd (heeft iemand al gezegd misschien dan sorry voor de spuit 11!)
haha ik ook
Nu snap ik waarom Cynthia zichzelf zo overschat. Doen ze allemaal in Zwolle…
Soldi non stop op repeat