Songfestival

Hahaha ik vind het echt leuk om jullie zo over Hatari te zien obsessen @Krabsalade en @Otzi !! Ik heb het zelf persoonlijk niet met Hatari (hoewel ik ze wel leuk vind), maar ik herken het principe wel enorm bij mezelf. Dacht altijd dat het wegging na de puberteit, maar niets is minder waar :joy: ALLES heeft dan met mijn onderwerp te maken, en ik raak dan ook geĆÆnteresseerd in aanverwante dingen. Een bepaalde (muziek/kleding)stijl, een land, een religie, gedrag… Het is een kant die veel mensen niet bij mij zouden verwachten, maar mijn vrienden weten wel beter, want die moeten er vanalles over aanhoren.

6 likes

Hoe ouder ik word hoe meer ik die semi obsessieve neiging heb haha

4 likes

Hahaha mooi! Bij mij strekt het zich inmiddels ook uit tot op werkniveau :see_no_evil:

1 like

Haha klopt! Wat is jouw obsessie? Sowieso zijn obsessies iets super weirds eigenlijk :joy: Maar ik heb ze altijd wel gehad. Ik weet niet of dit voor jou hetzelfde is, maar ik kan serieus al mijn obsessies gedurende mijn leven nog steeds benoemen. Het begon met 101 dalmatiers als kind. Ik dwong mijn moeder dan ook serieus om allemaal 101 dalmatier shit voor me te kopen en ik had bijna 101 knuffels en poppetjes ervan haha. Wel droog dat het dan daarmee begint, en eindigt met zoiets fucked ups als Hatari :joy: Ik denk wel dat het sowieso nog de algehele nasleep is van de songfestival obsessie waar ik ieder jaar weer van af moet kicken haha. Ik ben wel blij dat mijn vriend iig de hatari obsessie met mij deelt want hij wordt wel gek van mijn andere songfestival gedrag :sob:

6 likes

Oh het begon met 101 DalmatiĆ«rs, heerlijk! En wat fijn dat je de Hatariliefde met je vriend kunt delen! Ik kon dat soort dingen ook wel met mijn ex delen, maar ik ging soms wel te ver. Ik heb ze ook al zo lang als ik me kan herinneren. Vanaf het jaar 1998 werd het bij mij songfestivalgerelateerd. Ieder jaar iets anders, maar bepaalde artiesten bleven jaren hangen. Ik ga je even pm’en over de details omdat ik hier zo anoniem mogelijk wil blijven en mijn obsessies niet standaard zijn en door sommigen eenvoudig terug te herleiden zijn tot mezelf :relaxed:

1 like

Ellie Appetite and Rik from the Westblanket from the Avrotros

And Winfried Bayens and Annechien Stonehouses from the NOS

1a1349e2-44bd-11e9-869a-51c1a9aa1ca0

(ps Amber Brantsen is ook leuk!)

24 likes

Ik heb ook een droom over Hatari gehad! Weet alleen niet zo heel veel meer, alleen dat we voor school aan een groepsopdracht moesten werken?

4 likes

Omg ik had gedroomd dat Slavko (vlechtmans) vast zat in een sloot en dat ik hem eruit had gehaald door aan zijn vlecht te trekken :joy:. We gingen ook boodschappen samen doen. En toen ging hij last minute weg, waardoor ik al zijn spullen op de band kon gaan leggen, waar ik me aan ergerde, maar toen zei ik tegen mezelf:’ ach maar hij hangt ook altijd mijn was op’. :joy: Echt wtf

Edit: Oh wacht! En toen ging ik ook al zijn boodschappen weg leggen, en hij kocht bijna alles in plastic en blik. Ik ging alles in volgorde weg zetten, en toen bleef er echt een kilo aan worsten over ofzo. En toen maakte hij een grap dat hij zeer veel van worsten hield :joy: en toen werd ik wakker

22 likes

Hahaha :rofl: Mooi.

1 like

The plot thickens!!! Omg. Ik zat gisteren na te denken, en herinnerde me dat mijn vriend en ik in de supermarkt stonden in Reykjavik, en dat er een gast binnen kwam die helemaal in het leer gekleed was, en harde muziek aan het afspelen was. Hij haalde ons ook in toen we liepen. Toen rende hij langs ons, en zei ik nog dat ik me in de matrix waande. Helaas kan ik me er niet veel meer over herinneren, en mijn vriend ook niet echt. Maar hij bevestigde wel dat het gebeurd was :joy:. Ik ben ervan overtuigd dat het 1 van hen was.

2 likes

Annechien inwisselen voor Dionne Stax (zag haar gisteren voor het verkiezingsdebat met Winfried en dacht meteen Songfestival) (Of Annechien ipv Ellie)
Dan lijkt me dit echt een heel leuk viertal!

1 like

Ik vind Mahmood ook wat hebben idd! Sowieso was zijn nummer 1 van de beste ook naar mijn mening.

6 likes

Ja dit heb ik ook met Mahmood! Ik heb gisteren ook nog allemaal interviews met hem zitten kijken. Ik versta helaas wel maar amper Italiaans.

3 likes

haha dus…ik heb gedroomd over Matthias van Hatari. We zaten in een stadsbus op weg naar Tel Aviv centrum en hij liet me zn tattoos zien (die hij niet heeft?). Daarna verzamelde ik al mn moed om hem mee uit te vragen en toen rende hij snel de bus uit.

de liefde is nu over.

9 likes

Ik heb letterlijk constant of dat nummer van Italiƫ, of dat nummer van Zweden in mijn hoofd. En heel soms komt Polen ook nog tussendoor.

4 likes

Ik heb zoveel seksuele gevoelens voor Mahmood. Het is niet gezond.

8 likes

KIJK DAN

9 likes

Same, ik luister mahmood nonstop gewoon. Liep net langs een terras en daar speelde ze zijn nummer gewoon af, echt super leuk hoop ook dat hij bekend gaat worden.

9 likes

Soldi van Mahmood is bij mij ook het meeste blijven hangen. Sowieso al veel sympathie voor hem vanwege al die controverse rond hem in Italiƫ bij vooral extreem-rechts. Ik zie ook dat hij vorig jaar een album heeft uitgebracht.

3 likes

ik vind soldi ook echt te gek, was echt blij verrast dat hij 2e is geworden!

in dit filmpje met leuke backstage beelden zie je Duncan ook een poging doen tot het mee playbacken van Soldi haha (3:23)

7 likes