maar ik snap het gewoon niet HOE wil maastricht tienduizenden toeristen onderdak bieden? partytent voor 5000 mensen die eigen slaapmatje en slaapzak moeten meenemen?
Ik vind die promovideo van Rotterdam echt wel mooi maar niet echt passend bij het songfestival? Beetje een gemiste kans.
Oh schaam me dood voor Utrecht. Tent bij de jaarbeurs?!
Hadden ze die promovideo van Rotterdam niet kunnen laten filmen door iemand die wel zijn armen stil kan houden? Slaat nergens op hoe wiebelig het is.
Maastricht heeft hetzelfde probleem zie ik. Echt dom.
Ik mis echt gewoon dat gevoel van de Rotterdamse architectuur en de skyline? Wtf je krijgt gewoon geen daadwerkelijk â gevoelâ van hoe de stad eruit ziet eigenlijk. Alleen een kort shot aan het einde. Waar zijn de kubus woningen, de markthal, de erasmus brug, oude haven en alles wat ik nog vergeten ben.
Ik zei nog zo tegen mijn vader dat hij die niet moest voorstellen, maar ik was te laat 
Hahaha omg is dit echt?
Maastricht is af.
Wanneer krijgen we het nou eigenlijk precies te horen ?
Van alle artiesten hopen ze op deze? Alleen omdat ze uit Limburg komen 
Ik heb echt het gevoel dat als het Maastricht wordt het heel ouderwets gaat worden.
Nou, dan hoop ik echt heel erg dat het Maastricht niet wordt. Echt kom op, een verrassingsoptreden van een act die superlaag in de halve finale eindigde?!
- Eleni
- Tamta
0 stemmers
Niks kan meer aan Eleni tippen sinds haar versie van Dancing Lasha Tumbai
Fuego > Replay
Ok, ik weet nu wie mijn vrienden zijn hier op het forum
grapje natuurlijk
Ik waardeer Eleni zeker, maar Tamta is #wifegoals, en ik denk dat weinig mensen zoveel plezier in hun werk uitstralen als zij
En ze kan ook nog eens heel schattig zijn, kijk dan hoe ze met Michela (Malta) omgaat!! https://www.youtube.com/watch?v=1_U89QeMiuQ
Hahaha @Berlijn! Ik heb een duidelijke favo maar er is natuurlijk plaats voor alle twee 
âokay, happy endâ

Tja Maastricht en smaak *mompelt iets over een man met viool op het Vrijthof die popliedjes staat te strijken *
Doen nu alle nieuwsitems hard hun best om op de speld te lijken. 
Er zijn nog 2 steden in de race. Volgens de geruchten gaat het om Rotterdam en Maastricht.
https://www.ad.nl/show/twee-steden-strijden-om-organisatie-songfestival~a2ba8626/