Songfestival

Love it.

1 like

Er staat een paar berichten terug een link

1 like

Euphoria :heart:

2 likes

Ik was The Balkan Girls helemaal vergeten. Zo veel geluisterd toen :sweat_smile:

Ik heb net een roadtrip gehouden met mijn vriend terwijl we songfestival liedjes en Hatari blastten. Het was awesome :joy:

8 likes

Deze vrouw :sob:

6 likes

Ik zit echt al de halve nacht filmpjes te kijken waarin mensen reageren op het optreden van Duncan. :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik ben te lui om na te denken over een top 3/5/10, maar ik mis deze nog in de lijstjes:

Andere favorieten zijn sowieso Higher ground, Dinge-dong, Fairytale, Amor pelos dois, City lights (maar niet de liveversie) en Arcade!

Edit: en Soldi en She got me en Chameleon. Maar weet niet welke daarvan nog blijven hangen.

Edit nummer zoveel: en Euphoria!!!

3 likes

Top 3 lukt mij ook niet. En ik houd het meest van de Oost-Europese inzendingen.

Ruslana (Oekraïne)- Wild dances
Nelly Ciobanu (Moldavië) - Hora din Moldova
Severina (Kroatië) - Moja Stikla
Mandinga (Roemenië) - Zaleilah
Emmelie de Forest (DK) - Only teardrops
Poly Genova (Bulgarijë) - If love was a crime
Saara Aalto (Finland) - Monsters
Robin Bengtson (Zweden) - I can’t go on
Lidia Isac (Moldavië) - Falling Stars
Paula Selling & Ovi (Roemenië) - Playing with fire

4 likes

Love deze vier :fire:

2 likes

Zomerhit '19 wellicht?

2 likes

Dat geklap op het einde (3:55) HAHAHA :joy: sorry hoor ik MOEST dit even delen

7 likes

Ik gaf vandaag een schrijfles en dan heb ik meestal een (rustig) liedje opstaan. Vandaag vroegen ze om Duncan en ik dacht, waarom niet. Het was zoooo schattig, ze waren allemaal supergeconcenteerd aan het schrijven terwijl ze meeneurieden met de muziek.

14 likes

@instantramen mijn merch is ook binnen :see_no_evil:

foto trui

6 likes

twinning = winning

1 like

Yessss :v:

1 like

Klinkt als een gezellige meid

2 likes

Lekker makkelijk als je zelf niet mee deed, ze klinkt een beetje te vol van zichzelf (over Duncan dat het saai was ben ik jjet wel mee eens)

1 like

Vind dit echt jammer want ze leek me zo leuk. Maar nee, jezelf omhoog halen ten koste van een ander vind ik niet oke

2 likes

image

4 likes