Ik zag het ook al op het AD, wilde de link posten!
Ik ontsteek in woede als Maastricht wint
Dit vond ik ook wel een goeie, normaal in elk land is er direct een stad aanwezen en wij maken er weer zo’n nepcircus van dat zoveel geld kost.
zouden ze dan ook noord koreaanse slaven inhuren¿
NOG MAAR ANDERHALF UUR
Wie hoop je dat het wordt?
- Maastricht
- Rotterdam
0 stemmers
Wie denk je dat het wordt?
- Maastricht
- Rotterdam
0 stemmers
Ben je toch een beetje nerveus?
- Nee man
- Nu wel ja
- Al dagen
0 stemmers
Ik zou denken dat het toch gewoon niet iets anders dan Rotterdam kan worden maar zal je net zien dat het ineens Maastricht is
Ja Mijn logica zegt “ze kiezen heus niet voor die hal die nog totaal verbouwd moet worden (hij móet hoger gemaakt worden volgens richtlijnen) en een stad met minder accommodatie en mindere bereikbaarheid tegenover de best bereikbare stad met de beste venue (technisch gezien)”
Maar ik weet hoe verschrikkelijk de smaak van Nederlanders is, dus ik ben er bang voor dat ze denken “maar Maastricht is LUDIEK”
Wat ik op twitter en reddit kan peilen komt er een complete meltdown als Maastricht wint.
Hou eens op, nu word ik helemaal zenuwachtig.
Ik heb het oprecht niet meer.
Ik voel me net of ik een tentamen moet halen en heb de hele tijd nachtmerrievisies dat ze zo dan MAASTRICHT zeggen
lekker streamen op de wc op werk!!!
Jij dacht ook dat Nederland niet ging winnen dus ik ga hier niet in mee
Oooh ik hoop ook zo op Rotterdam. Ik kom zelf uit de buurt van Maastricht dus je zou denken dat ik juist wil dat het daar gehouden wordt maar ik heb Maastricht nooit leuk gevonden en ik ben erg petty dus gun het ‘ze’ niet
Haha ik ben ook zo bang voor Maastricht onder het mom van: deze keer iets anders.
Hoop echt Rotterdam!!
Hier hetzelfde haha! Erger me enorm aan de reacties.
Maastricht gaat toch ook gewoon niet werken? Waar gaan ze al die toeristen laten? In de “idyllische” bed&breakfasts? In tentenkampen in omringende dorpjes? Allemaal in Amsterdam laten slapen en pendelbussen inzetten?
Zo voel ik me altijd in het voetbaltopic als Feyenoord fan
Nou ze hebben ook veel te bieden he!! De legendarische inzending Treble terughalen naar Eurovisie
Maastricht is toch ook wel wat gewend met internationale bezoekers, zoals voor de TEFAF?
Die toeristen gaan naar Duitsland en België waardoor Nederland toerisme geld misloopt. Dat is denk ik een groot voordeel van Rotterdam