KEiiNO (gorgelnoor + kompanen) hebben weer een nieuw liedje! Maar ik vind deze lang niet zo catchy als Praying…
Gaat iemand hiernaartoe? https://hetgrotesongfestivalfeest.nl
Ik zag net dat Foureira ook komt en nu wil ik eigenlijk 

Ik kom dit net tegen en heb me helemaal kapot gelachen. Dit is gebaseerd op de epic sax guy van het songfestival daarom dacht ik, Ik plaats het hier 
Heb gelezen trouwens dat Montenegro en Hongarije niet meedoen volgend jaar
maaar Bulgarije komt wel terug!
Ja, echt heel jammer! Vooral Montenegro kan nog wel eens verrassend uit de hoek komen. Ik zal ze missen
wel fijn dat Bulgarije er weer bij is, al zijn zij de laatste jaren wat meer van de “gewoon” goede muziek dan dat het gek/grappig/origineel is.
I knoooow! Montenegro en hun rare acts horen er gewoon bij haha. Zoals de legend Slavko.

Ik ga ze echt missen.
Haha, ik was gewoon vergeten dat slavko ook van Montenegro is! Euro neuro en igranka zijn ook echt klassiekers
wat een land.
Ik wacht nog steeds op de terugkeer van Turkije
Gelukkig zijn we zijn nummer niet vergeten. Serhat be looking at his phone like 

En ik hoop het! Als San Marino ook al niet meedoet in het jaar dat ik erheen kan ga ik huilen 
@Ireth Neeeeee! Dat mag je niet meer vergeten haha. Slavko is Eurovision erfgoed haha. Montenegro is idd echt een land vol heerlijke Eurovision trash 
Ja, erg hè. Mijn Whatsapp status is zelfs een hommage aan slavko, om het dan nog een beetje goed te maken.
Dan is het goed 
Ja echt gênant hoor
Dit klinkt echt als een vacature voor een onbetaalde stage
Ik had het zooo graag gedaan, maar ja mijn betaalde * kuch * baan is dan nogal druk dus dat gaat voor helaas
En ook zie ik dan voor me dat ik misschien wel moet gaan werken op de songfestival avond zelf en hellll noooo dat ik dat ga doen.
Spuit elf hier, maar dit is hoe ik denk over de toeristen die er straks allemaal komen:
Ik weet niet of jullie het ook kijken, maar ze hadden bij Maestro een songfestival thema. Sommige nummers waren echt zo gaaf met een compleet orkest erbij!
Vond ik ook! Kan alleen Arcade met Tatum Dagelet niet vinden op YouTube 
neeee die zocht ik ook al!
lijkt me echt grappig als nederland nu ook het junior songfestival wint haha
ja wordt polen denk ik
maar hoop kazachstan want kazachstan