Songfestival

KEiiNO (gorgelnoor + kompanen) hebben weer een nieuw liedje! Maar ik vind deze lang niet zo catchy als Praying…

3 likes

Gaat iemand hiernaartoe? https://hetgrotesongfestivalfeest.nl
Ik zag net dat Foureira ook komt en nu wil ik eigenlijk :sweat_smile::sob:

Ik kom dit net tegen en heb me helemaal kapot gelachen. Dit is gebaseerd op de epic sax guy van het songfestival daarom dacht ik, Ik plaats het hier :rofl:

1 like

Heb gelezen trouwens dat Montenegro en Hongarije niet meedoen volgend jaar :sob: maaar Bulgarije komt wel terug!

2 likes

Ja, echt heel jammer! Vooral Montenegro kan nog wel eens verrassend uit de hoek komen. Ik zal ze missen :frowning: wel fijn dat Bulgarije er weer bij is, al zijn zij de laatste jaren wat meer van de “gewoon” goede muziek dan dat het gek/grappig/origineel is.

1 like

I knoooow! Montenegro en hun rare acts horen er gewoon bij haha. Zoals de legend Slavko.

AggressiveFeminineGull-small
Ik ga ze echt missen.

9 likes

Haha, ik was gewoon vergeten dat slavko ook van Montenegro is! Euro neuro en igranka zijn ook echt klassiekers :+1: wat een land.

3 likes

Ik wacht nog steeds op de terugkeer van Turkije

3 likes

Gelukkig zijn we zijn nummer niet vergeten. Serhat be looking at his phone like :joy:
kbohkktylsz21
En ik hoop het! Als San Marino ook al niet meedoet in het jaar dat ik erheen kan ga ik huilen :sob:

@Ireth Neeeeee! Dat mag je niet meer vergeten haha. Slavko is Eurovision erfgoed haha. Montenegro is idd echt een land vol heerlijke Eurovision trash :ok_hand:

4 likes

Ja, erg hè. Mijn Whatsapp status is zelfs een hommage aan slavko, om het dan nog een beetje goed te maken.

1 like

Dan is het goed :joy:

1 like

Ja echt gênant hoor

6 likes

Dit klinkt echt als een vacature voor een onbetaalde stage

6 likes

Ik had het zooo graag gedaan, maar ja mijn betaalde * kuch * baan is dan nogal druk dus dat gaat voor helaas :joy: En ook zie ik dan voor me dat ik misschien wel moet gaan werken op de songfestival avond zelf en hellll noooo dat ik dat ga doen.

1 like

Spuit elf hier, maar dit is hoe ik denk over de toeristen die er straks allemaal komen:

13 likes

Ik weet niet of jullie het ook kijken, maar ze hadden bij Maestro een songfestival thema. Sommige nummers waren echt zo gaaf met een compleet orkest erbij!

3 likes

Vond ik ook! Kan alleen Arcade met Tatum Dagelet niet vinden op YouTube :cry:

neeee die zocht ik ook al!

1 like

lijkt me echt grappig als nederland nu ook het junior songfestival wint haha

1 like

ja wordt polen denk ik

maar hoop kazachstan want kazachstan

1 like