Net zo per ongeluk als de websitelancering zeggen ze vast hahaha
Shit ik was net te laat met kijken. Zag ze beteuterd staan met taart . (Ja ik zeg expres taart ipv vlaai).
@Mhysa we mochten bij jouw slapen he?
@Otzi Als Rotterdam- én Eurovisielegende verwacht ik dat je een Fucking dik feest gooit.
Mogen we allemaal komen?
Hahaha Sowieso!!! Alleen wordt het dan niet tijdens de finale want daar ga ik heeeeennnn wooohooo!
Ik wil stiekem nog steeds een Eurovision karaoke feest geven
Ik heb met mân hele klas gekeken (dat is opvoeding) en had kippenvel
Zo jammerâŠMaastricht heeft toch echt zoveel meer sfeer als Rotterdam.
OMG deze spuitelf heeft het onthullingsfilmpje gevonden met Duncan .
Ik heb kippenvel op mijn armen staan, super vet gedaan. Gaat echt fantastisch worden denk ik, toch meer vertrouwen dat ze er daar echt wat moois van kunnen maken.
JA DOEN! Ik ga vast bedenken welk nummer ik ga performen voor jullie.
Crap, dat had ik ook moeten doen. #gemistekans
Super mooi en goed filmpje!
Ik ben helemaal enthousiast. En het leuke van alles (voor mij dan): ik ga Duncan morgen zien optreden!
Hoeveel Djembées zullen er nu extra op marktplaats komen nu bekend is dat de maasstad het niet organiseert?
Nou Ria hep de verkeerde hoore roepuh.
Goede reden om voorlopig niet naar de kapper te gaan. Ik moet dan wel mijn my little pony-gehalte verder opkrikken. Of een tony pony kopen.
Haha me too! Had al tegen mân ouders gezegd: ik kom een weekendje bij jullie logeren.
Al woon ik niet in het centrum, maar bij de Kralingse plas dus best een oké locatie.
Ik heb hier zoân zin in
wtf alleen hatari voor aandacht posten. :â)
Ik heb meteen verlof aangevraagd
Hahaha ik vind haar sowieso donders vervelend
Is enkel aan t meeliften op die hype aan dit soort videoâs maar vertelt precies niks interessants