Songfestival

Yeeey lekker naar Wuttuwdem! :grin:

2 likes

Ik vind het overigens ook nog steeds heel leuk dat het niet Amsterdam is hahahaha

9 likes

Anna Nooshin staat ook gelijk op nu.nl dat zij wel het Songfestival zou willen presenteren. Alleen maar om er zelf beter van te worden. Ze zegt ook: “Het staat al lang op mijn doelenlijst en heb er echt veel over nagedacht. Als ik maar iets kan doen met het Songfestival, zou dat een droom zijn die uitkomt. Ik zou er alles voor opzijzetten.”

Sorry hoor maar ik heb haar er echt nog noooit over gehoord voordat we (Duncan) het songfestival won. Als ik toch 1 ding hoop, is dat zij het niet presenteert. Dan heb ik nog liever Jan Smit.

Volgens mij had Cornald Maas vlak na het winnen al iets gezegd van dat er nu ineens allemaal mensen zichzelf aanbieden om het te presenteren die normaal gesproken totaal niet omkijken naar het Songfestival.

23 likes

Ik ben blij, nu kan ik sowieso naar de finale (als de prijzen het toestaan) :heart_eyes::heart_eyes: op facebook allemaal zure mensen waar ik van kan genieten “het is doorgestoken kaart!!!11!” Nou heeft Nederland gewonnen en zijn dingen nog steeds doorgestoken kaart lol

Is ook echt onzin, mensen gaan echt niet alleen kijken omdat zij het presenteert. Maar ik hoop echt heeeel erg dat er naar Cornald Maas geluisterd wordt.

Ik hoop nog steeds op Edsilia Rombley en Douwe Bob, eventueel Jan Smit omdat we van hem wel zeker kunnen zijn dat hij echt iets met Eurovisie heeft

Ik geloof echt niet dat ze Anna kiezen, de meeste mensen in NL kennen haar niet. En zoveel jonge mensen kijken Eurovisie, wat arrogant dat zij denkt dat zij een soort speciale gave heeft.

Ze is zelf niet eens echt jong meer, Nikki zou een veel jonger publiek aantrekken, is populairder, heeft het al jaren over het songfestival en is door widm en haar veeeeel succesvollere youtubekanaal een veel grotere publiekstrekker.

Anna trekt ongeveer 3 man met de HNTM finale.

23 likes

Ik vind Eva Jinek wel een goed idee

3 likes

Ik zou Eva met Nikki en Rik ook wel leuk vinden.

6 likes

Ik hoop ook dat Nikkie het wordt! Ik denk ook dat ze het echt goed zou kunnen, ze heeft precies het juiste level charisma en een gezonde voorkeur voor over the top :biggrin:

17 likes

Jaaa Nikkie vind ik ook echt leuk, die hoop ik ook echt

Ooh ja en nikkie kan ten minste engels

4 likes

Maastricht heeft een heel andere sfeer dan Rotterdam, niet meer (ook niet minder overigens, gewoon anders). Niet dat de omgeving van Ahoy heel inspirerend is, maar dat is bij het MECC evengoed.

6 likes

Oh wat een mooi filmpje! Werd er een beetje emotioneel van :see_no_evil:
Ik zou het toch best wel leuk vinden als Jan Smit ook een goede rol krijgt, hij heeft er in ieder geval echt liefde voor

1 like

Ja, want Jan was er óók toen we werden vertegenwoordigd door een indianentooi of een boyband uit volendam. maar nee, anna heeft er echt een hart voor hoor.

18 likes

Gewoon aanprijzen als Rotterdam hoor, het is 20m rijden ofzo? Sommige steden rijd je 3 uur van de ene naar de andere kant.

Ik woon ook in t centrum en twijfel nog. Ik vind uitmelken niet zo leuk, maar makkelijk geld verdienen wel.

Haha ja, denk dat we best een leuk bedrag zouden kunnen krijgen voor ons appartement, maar denk niet dat ik het aan kan en het wordt wss helemaal gesloopt.

1 like

Songfestival is over het algemeen best een oudere doelgroep en minder 20jarige party animals uit de uk, dus denk niet dat er per se iets wordt gesloopt?

De keren dat ik mn app heb geairbnbd (is dit een woord?), heb ik altijd in mn prijs berekend om kapotte dingen te vervangen en dat is nog nooit nodig geweest :joy::see_no_evil:

En ook; ik zette ooit mn woning op airbnb met koningsdag want ik wilde het eigenlijk niet, naar m’n vriend wel. En toen hadden we een absurd hoge prijs afgesproken (zo van; als het niet wordt verhuurd ben ik blij, maar 2 dagen voor 1000 is ook wel ok) in de hoop dat het toch niet zou gebeuren en 3 dagen later was het al geboekt. Zo zou ik het voor eurovision gewoon aanpakken :moneybag:

Ok nu even een relevante vraag; weet iemand wanneer de kaartverkoop (ong) begint?

4 likes

30 december.

3 likes

Qua toeristen en slaapplekken was Maastricht echt geen slechte keus! Alleen Valkenburg al (10 min met de trein) heeft jaarlijks meer dan 2,5 miljoen toeristen.

Enfin, ik ben blij dat het Rotterdam is geworden. Qua venue gewoon stukken beter!

1 like

even mezelf een weekendje spoilen met songfestival en 2 nachten in een epic urban loft in rotterdam.

21 likes