Songfestival

Ik had het zooo graag gedaan, maar ja mijn betaalde * kuch * baan is dan nogal druk dus dat gaat voor helaas :joy: En ook zie ik dan voor me dat ik misschien wel moet gaan werken op de songfestival avond zelf en hellll noooo dat ik dat ga doen.

1 like

Spuit elf hier, maar dit is hoe ik denk over de toeristen die er straks allemaal komen:

13 likes

Ik weet niet of jullie het ook kijken, maar ze hadden bij Maestro een songfestival thema. Sommige nummers waren echt zo gaaf met een compleet orkest erbij!

3 likes

Vond ik ook! Kan alleen Arcade met Tatum Dagelet niet vinden op YouTube :cry:

neeee die zocht ik ook al!

1 like

lijkt me echt grappig als nederland nu ook het junior songfestival wint haha

1 like

ja wordt polen denk ik

maar hoop kazachstan want kazachstan

1 like

Was ook niet zo verrassend dat Polen zou winnen. Je mag bij het junior vanuit je eigen land stemmen op je eigen land. Omdat het in Polen was, zullen ze daar veel meer kijken en stemmen dan in andere landen.

Kan me verder niet schelen want kijk dat nooit, maar hoop dat ze dat nooit gaan doen bij het echte Eurovisie. Want dan win je nooit van een land met een grote bevolking.

3 likes

en dit systeem is ook zó makkelijk te riggen, volgens mij hoefde je je niet eens te registreren oid dus iemand die een beetje handig is met VPN’s kan zo duizenden stemmen richting een bepaald land sturen

1 like

Ik was eigenlijk wel verrast dat Nederland zoveel jury punten nog kreeg, maar vond het ook wel een leuk liedje opzich!

Vond het liedje van Polen wel leuk ook. Ben wel verbaasd dat publiekslieveling Frankrijk tegenviel

Het logo is vandaag bekend gemaakt. Het idee vind ik super tof, de uitvoering alleen wat minder. Jullie?

1 like

Zet m dr ff bij dan meit:

Ik vind het ook niets aan. Lijkt wel een dartbord

2 likes

Ok

9 likes

hahahah wat een zielige vent

Ik vind m erg vet!

1 like

Ik ook! Super mooi en leuk idee.

1 like

nice

2 likes

In eerste instantie vind ik het klein ogen, verder wel tof gedaan met de strakke lijnen en lichten. Ben benieuwd hoe het er in mei uitziet.

Via via via gehoord dat vanavond de presentatoren bekend worden gemaakt. Ben benieuwd of de bron betrouwbaar is haha!

4 likes

Ik heb hetzelfde gehoord.

1 like