Songfestival

Niiiiice, tof filmpje weer.

1 like

Mooi filmpje idd! Met mn werk mogen we misschien iets doen voor het ESF (heb recent een offerte gemaakt) en hoop zo dat wij het worden!

10 likes

en ik vind duncan zn nieuwe nr ook leuk!

(Oke oud bericht al haha maar was getriggerd)

Ik vind het stom dat hij zo doet. Alsof hij alleenrecht heeft op het songfestival omdat hij al lang fan is of zo, terwijl er zoveel mensen fan zijn (anders is het niet zo’n succes). En zelfs al zijn ze pas sinds kort aangehaakt, dat maakt niet dat hij meer rechten heeft dan anderen die graag zich ervoor zouden willen inzetten, toch?

5 likes

Eens

Behalve in het geval van Anna Nooshin, die mag wel gewoon optyfen.

18 likes

‘We hebben een lange lijst presentatoren maar ook daarbuiten. Je kijkt ook naar acteurs, actrices, zangers en influencers. Uiteindelijk moet dat puzzeltje kloppen”, aldus Sietse’

Doe maar niet behalve Nikkie dan

6 likes

Wij moeten het gewoon presenteren. Klaar, opgelost! Haha

2 likes

KEiiNO (gorgelnoor + kompanen) hebben weer een nieuw liedje! Maar ik vind deze lang niet zo catchy als Praying

3 likes

Gaat iemand hiernaartoe? https://hetgrotesongfestivalfeest.nl
Ik zag net dat Foureira ook komt en nu wil ik eigenlijk :sweat_smile::sob:

Ik kom dit net tegen en heb me helemaal kapot gelachen. Dit is gebaseerd op de epic sax guy van het songfestival daarom dacht ik, Ik plaats het hier :rofl:

1 like

Heb gelezen trouwens dat Montenegro en Hongarije niet meedoen volgend jaar :sob: maaar Bulgarije komt wel terug!

2 likes

Ja, echt heel jammer! Vooral Montenegro kan nog wel eens verrassend uit de hoek komen. Ik zal ze missen :frowning: wel fijn dat Bulgarije er weer bij is, al zijn zij de laatste jaren wat meer van de “gewoon” goede muziek dan dat het gek/grappig/origineel is.

1 like

I knoooow! Montenegro en hun rare acts horen er gewoon bij haha. Zoals de legend Slavko.

AggressiveFeminineGull-small
Ik ga ze echt missen.

9 likes

Haha, ik was gewoon vergeten dat slavko ook van Montenegro is! Euro neuro en igranka zijn ook echt klassiekers :+1: wat een land.

3 likes

Ik wacht nog steeds op de terugkeer van Turkije

3 likes

Gelukkig zijn we zijn nummer niet vergeten. Serhat be looking at his phone like :joy:
kbohkktylsz21
En ik hoop het! Als San Marino ook al niet meedoet in het jaar dat ik erheen kan ga ik huilen :sob:

@Ireth Neeeeee! Dat mag je niet meer vergeten haha. Slavko is Eurovision erfgoed haha. Montenegro is idd echt een land vol heerlijke Eurovision trash :ok_hand:

4 likes

Ja, erg hĂš. Mijn Whatsapp status is zelfs een hommage aan slavko, om het dan nog een beetje goed te maken.

1 like

Dan is het goed :joy:

1 like

Ja echt gĂȘnant hoor

6 likes

Dit klinkt echt als een vacature voor een onbetaalde stage

6 likes