Volgens mij kon je ze in januari personaliseren en kreeg je ze de week voor Eurovisie
@Otzi ik zou ook even in je spam kijken (daar zat die bij mij) en of er geld is afgeschreven,dan zou het wel goed moeten zitten!
Volgens mij kon je ze in januari personaliseren en kreeg je ze de week voor Eurovisie
@Otzi ik zou ook even in je spam kijken (daar zat die bij mij) en of er geld is afgeschreven,dan zou het wel goed moeten zitten!
Hahaha wow Ja dan mag ik het ook hopen 
@MeLama ja ik zat idd over dat personaliseren in de war! Maar ik wacht het gewoon nog wel even af dan haha.
@NInja ik had niks in mijn spam, maar zal morgen nog eens even op mijn bankrekening kijken!
haha ik moet zo vaak terugdenken aan
āIām sorry, 0 pointsā
Ik zag gisteren bij de Top 2000 a gogo dat ABBA in 2020 met nieuwe muziek komt. En nu vermoed/hoop ik dat ze een nummer gaan lanceren tijdens het songfestival. 
Dat is de grootste update uit de geschiedenis in vergelijking met Madonna. 
Jaaa en het is best een realistisch idee, toch? Justin Timberlake heeft het ook een keer gedaan en ABBA is groot geworden door het songfestival.
En na Madonna kan het tegelijkertijd niet grootser en ook niet slechter meer haha.
Zou het echt? Want als ze niet goed zingen, dan gaan ze echt gigantisch af (kijk naar madonna). Ik denk niet dat ze hun goede imago zullen riskeren. Maar wie weet, zou wel leuk zijn!
Eurovision legend!!! 
Zometeen op NL3 komt het grote songfestivalfeest. Gaat er nog iemand kijken?
Is de paus katholiek?

What happened to Ruslana?!
Ruslana was net wel live geloof ik? Alleen echte divas doen aan playback
Ja ik kijk! Wel leuk om winnaars van zo lang terug te zien haha
Jammer dat Katrina niet meer kan zingen
al die trucjes helpen haar ook niet
Idd jammer van de playback van sommigen maar verder wel heel leuk om te zien!
Nu ik het zo kijk vind ik het zo jammer dat ik er niet bij was, maar hopelijk kan ik in de toekomst een keer! En echte eurovisie is over een paar maandjes al 
Heerlijk om te kijken dit
Ik vind dit liedje echt leuk maar die kale man erin snap ik nog steeds niet
Haha die kale dude maakt het liedje voor mij, lach me kapot