ga je dan wel in een Verka inspired outfit
Ik ben ineens nerveus man, zit dit ook heel ongemakkelijk op werk te regelen en m’n moeder is thuis ook in de wachtrij. Terwijl ik ga voor family, hoop dat dat niet zo’n storm loopt maar vrees er toch voor!
Voor iedereen hier!
Bijnaaa, ik hoop dat het iedereen lukt!
Ik ben trouwens in voor een meeting overdag, denk dat ik vet vroeg al naar Rotterdam kom zodat ik er op tijd ben haha
Ik ga toch proberen om 1 ticket voor mijzelf te scoren. Fuck die mensen die niet mee willen of nog langer wilden wachten met besluiten. Geschiedenis schrijf je niet iedere dag
Maar ik voel de bui al hangen. Het is meestal hetzelfde liedje. Eerst JAAAAA DAT GAAN WE DOEN dan IK WEET HET NIET ZEKER HOOR en vervolgens NEE TE DUUR en achteraf IK BAAL TOCH wel blablaa
GVD MN ACCU LEEG LAPTOP PLEURT UIT
zingt duncan in de eerste of tweede semi finale
Geen idee maar ik gok denk ik op de eerste dan, om het songfestival te openen
Getting tickets is a losing game ben ik banggggggggg
Ben weer terug in d wachrtij!@
may the odds be ever in your favor
Aaaah
ik heb een kwartiertje pauze en sta in de wachtrij bij beide semi final family shows
Ehm wachtrij? Wat moet ik nou doen?
Vind het wel irritant dat je niet ziet hoever ik in de wachtrij sta. Moet ik heel even wachten of een uur??
In ieder geval niet refreshen, verder weet ik het ook niet
Dit is net als je paspoort aanvragen bij de gemeente. Geen idee hoeveel wachtenden voor je en of het een kwartier of 2 dagen gaat duren.
Als ik nou iets zilvers aantrek als Verka krijg ik dan een betere plaats?
Of speciaal glitterplaatjes voor esf maak?
Is iemand hier al door??? Hoezo deze wachtrij zonder tijd, plaats of wat dan ook