Songfestival

Godver

Nederland weet het altijd saai te maken hè?

6 likes

Even de forumpolitie bellen.

Ik vind dit een meer shockerende uitspraak dan menig uitspraak van iemand die hier daadwerkelijk een ban heeft gekregen.

2 likes

Blij met Edsilia. Maar Jan en Chantal…? Ben eigenlijk wel een beetje Chantal-moe aan het worden. Ik ga maar niet beginnen over wat ik van Jan Smit vind. Aardige gozer, maar niet als presentator en het gezicht van de Nederlandse ESF. Had dan Michiel Huisman, Glennis en Caro Emerald neergezet oid.

4 likes

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
:sob::sob::sob:

Blij met Edsilia, Jan gaat wel maar jezus waarom Chantal?? Ga weg hoor

3 likes

Ik vind Chantal ook best oké! Jan daarentegen…

3 likes

Omg ja Michiel Huisman

Nu hebben we een lelijke man, terwijl we gewoon n hotte konden hebben

10 likes

afbeelding

Edit; waarom is dit de kleinste gif ever? :confused:

8 likes

Ik ben zo teleurgesteld :broken_heart:
Maar is er al iets bekend over kaartjes want ik ga wel natuurlijk

1 like

Ik vind Jan echt niks. Kijk altijd op de bbc omdat ik Jan zo irritant vindt, maar dit jaar kan ik hem dus nergens ontlopen :sob:

6 likes

Ivo Niehe zou ook mooi geweest zijn. Da had elk land in haar eigen taal aangekondigd.

19 likes

sicke voorspeller ben ik ook

4 likes

Ik vind Jan en Edsillia prima! Had alleen gehoopt dat Dionne Stax hier ook nog bij zat. Had mij wel leuk geleken.

Jan heeft wel als zn optredens toch pas afgezegd? Maar mei is nog redelijk ver weg natuurlijk

Ik vraag me net zoals met de stad wel af: is dit in andere landen ook zo? Hebben ze in Zweden een hekel aan Måns bijvoorbeeld? Of is dit gewoon Nederland

2 likes

Denk dat Mans en Petra daar ook wel populair zijn, zij hebben ook hun eigen melodienfestival ding als voorronde en daar is mans ook vaak.

Maar kan me voorstellen dat ze in Denenmarken of Oekraïne toen ook baalden van die oersaaie presentatoren die ze hadden. Die in Israël waren ook vrij kut, behalve die ene man die nog wel ging. Denk dat Mans en Petra een buitencategorie zijn.

Kan niemand bedenken in NL die én kan zingen, én dansen, én humor heeft én er goed uitziet.

3 likes

Het kon slechter, maar ook beter :sweat_smile:

hoe precies

2 likes

vader abraham.

3 likes

Anna Nooshin samen met Ivo Niehe

20 likes