Jan en Chantal zijn echt de belichaming van “Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg” en wel typisch hollandsch. Vind beide niks aan maar wel logisch of zo… gelukkig is Edsilia er nog bij dan.
Martijn Krabbe en Wendy van Dijk had ik nog wel erger gevonden
En Emma Wortelboer erbij om het verschrikkelijk te maken
Gordon had ik idd wel erger gevonden.
Denk dat Zweden nu net de enige is waarbij dat niet zo is. En moet ook zeggen dat dat mijn favoriete presentators zijn geweest van afgelopen jaren, alle jaren erna waren echt oersaai vergeleken Zweden
Impopulaire mening: ik vind het hartstikke leuk dat jan gaat presenteren!
Edsilia ben ik echt blij mee! zo leuk!
Ik vind Jan ook geen goede presentator, maar ik ben wel blij dat ze iig 2 personen hebben gekozen die echt wat met het songfestival hebben en het niet alleen doen voor de vele kijkers.
Chantal: NMSMVPE. Maar ik denk wel dat ze er geschikt voor is qua ervaring. Samen met Edsilia best een acceptabel duo.
Hopelijk wordt Jan in de greenroom gestopt (dat was zo’n leuke plek geweest voor NikkieTutorials ). Maar ik vrees voor een klassiek man/vrouw-duo voor de hoofdpresentatie.
Ik ben ook geen fan van Jan, maar ben wel blij dat ze iemand hebben gekozen die er daadwerkelijk iets mee heeft. Een Michiel Huisman ofzo zou compleet misplaatst aanvoelen.
Ja klopt wel maar ik zou het helemaal te gek hebben gevonden als ze naast deze 3 Michiel hadden kunnen strikken. Dan zou iemand in de greenroom kunnen en ik vind Michiel zó geweldig (Oh ja en zijn Engels ook ;))
12 december om 12 uur kaartjes:
De kaarten voor de family shows voor de halve finales (12 en 14 mei) variëren tussen de 18,50 en 58,50 euro. De kaarten voor de family shows voor de finale (16 mei) tussen de 48,50 en 98,50. Daarnaast zijn er toegangsbewijzen voor de zogenaamde jury shows (variërend van 28,50 tot 108,50). De kaarten voor de twee halve finales lopen op tot 158,50 en die van de finale tot 248,50.
Een rehearsal, ik weet niet waarom ze het zo noemen. Klinkt gezelliger misschien?
Wat een geld had er wel rekening mee gehouden, maar toch jammer.
Maar begrijp ik goed dat je dus geen staanplaatsen kunt kopen?
Wat een opties. Ik overweeg de tweede rang voor de liveshow van de semi-finale. Dat zou m’n max zijn qua prijs. Maar ik ken niemand die ook wil gaan, dus geen idee nog wat ik ga doen.
Ik vind de prijzen nog meevallen ik had me er al op ingesteld dat het misschien 400 ging kosten ofzo en was al aan het sparen, maar ja ik ben dan ook gewoon gek
Het songfestival is mijn leven
Ahhh thanks! Dat lijkt mij ook echt super leuk! Misschien kunnen we met z’n allen naar een semi finale gaan ofzo
Oeff deze prijzen, maar voor Eurovisie heb ik het over.
Ik ga voor de 2nd ring in de finale! Mij lijkt semi ook wel leuk maar je hebt nu nog geen idee wie erin staan met welk nummer, dit jaar vond ik 2 bijv veeeel leuker dan 1. En ik zou heel graag mee willen maken dat de winnaar bekend wordt gemaakt
Ik ga met m’n ouders naar een van de family shows! Maar wil ook graag naar een semi-final dus als jullie echt gaan dan sluit ik me super graag bij jullie aan!